|
nietmeer
|
|
|
Frostbite Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
@mamameisje: Aandachtstrekker  jk @WortelKwadraat: Zo moeilijk is het niet hoor, gewoon een flink aantal blikjes energydrink inslaan  |
|
WortelKwadraat Erelid
 WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
@Frostbite: ah oke dan , mja drink ik nooit. mamameisje: pw’s ?? |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
nietmeer
|
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
mamameisje: aha oke dan haha. welke vakken ? |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: ehmm duits, frans, wiskunde, natuurkunde, scheikunde en ehmmm engels |
|
WortelKwadraat Erelid
|
mamameisje: pfoe hele waslijst dus  . |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
heyhey
mamameisje: waar gaat je natuurkunde proefwerk over??
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
mamameisje: nounou, succes dan hey |
|
nietmeer
|
Hayle: ehmmm weerstoestanden en het berekenden van krachten, al gaat leren moeilijk met een kater |
|
Frostbite Erelid
|
mamameisje: Ik kan er nu altijd wel om lachen als mensen zo veel proefwerken hebben, ik zit nu in 6 VWO en ik heb over 2 weken 5 proefwerken, en dan weer niets tot na de kerstvakantie  |
|
nietmeer
|
@Frostbite: ik ben jaloer, de 2 week na de vakantioe heb ik elke dag een pw, en ik zit in 3 HAVO |
|
Frostbite Erelid
|
mamameisje: Maar jij doet vast geen dubbel-wiskunde profiel  Wiskunde B + Wiskunde D + Scheikunde + Natuurkunde + Biologie , en dan een engels mondeling waar ik even met m'n vingers knip en een 9 krijg  |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Ik ben blij dak van school af ben  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
Quote @Frostbite: mamameisje: Aandachtstrekker  jk @WortelKwadraat: Zo moeilijk is het niet hoor, gewoon een flink aantal blikjes energydrink inslaan  energy??  |
|
nietmeer
|
@Frostbite: ik volg pas profielvakken als ik in de 4e zit, maar idd die krijg ik niet want ik ga natuur en gezondheid kiezen XD |
|
Frostbite Erelid
|
@WortelKwadraat: Ik ben blij dat ik er over een half jaar vanaf ben, maar dan nog studeren of meteen werken kiezen  |
|
nietmeer
|
mamameisje: probeer dingen in schema`s te zetten dat leert veel makkelijker   |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
ik heb nog anderhalf jaar MBO ongeveer, en dan werken.. geen zin meer in school met de huidige onderwijskwaliteit |
|
nietmeer
|
Hayle: weet ik, doe ik ook, maar word gek van die formules |
|
Frostbite Erelid
|
mamameisje: Ik heb NG/NT als profiel, met Wiskunde D als vrije keuze. Dat profiel is voor mij trouwens echt een foute keuze, want ik vind eigenlijk helemaal niets aan Natuurkunde. In de onderbouw is het heel erg makkelijk, maar in de bovenbouw word het opeens veel moeilijker. Niet dat ik dat niet aankan, maar het is heel anders dan wat ik me had voorgesteld  |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Hayle: hallo |
|
nietmeer
|
@Frostbite: lol, ik heb wel wat aan ng, want ik wil dierenarts worden |
|