|
nietmeer
|
@Grouse: Hihihi, nou moet ik denken aan die foto op je PP, met die blote plasmuis @ladekast: vraag maar aan tante Lessien!!  |
|
nietmeer
|
@Grouse: het is hier nu weer even droog, maar zal nog wel wat komen  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@pearlypuck:  geef 'm nou maar gewoon een ijsje, valt hij mij tenminste niet lastig   |
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
~gaat zichzelf onderdompelen in de Franse Revolutie en de absolute monarchie en het verwenste jaartal 1638  ~ |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Die zal ik zo langzaamaan maar eens gaan verwijderen @Sophiesticated: Have fun  |
|
SarahFlower Lid WMRindex: 6 OTindex: 62 Wnplts: Amersfoort
|
@Grouse: Niet mijn schuld  Bus reed voor mijn neus weg  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
LessienElensar: Oooooh... geen wonder! @ladekast: en jij lijkt wel een verwend joch van een jaar of 3  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Sophiesticated: doe dat  pearlypuck: beetje opschieten mama, ik wil dat ijsje nu  |
|
ladekast Oudgediende
|
@emmertje: plak er een 4 achter en je hebt me  |
|
nietmeer
|
Is hier opgehouden met zachtjes gieten |
|
nietmeer
|
LessienElensar: @ladekast: *zucht* Okeeeeej, ik zal wel effe naar de italiaanse Jamin gaan @Grouse: je gaat 'm toch niet inruilen voor een "grotere versie" hè???  |
|
nietmeer
|
ik wordt alweer bijna een jaartje ouder  |
|
emmertje
Oudgediende
|
@ladekast: Oké... jij lijkt wel een verwend joch van een jaar of 3-4  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Wees gerust. LessienElensar: Ik word elk jaar een jaartje ouder  |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
Quote LessienElensar: ik wordt alweer bijna een jaartje ouder  LessienElensar: niemand die het verschil nog ziet hoor  pearlypuck: loop eens door @emmertje: goed hé  |
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
Hmmhmgrmfl...  ~sjokt weg en gaat lange tekst schrijven~ |
|
nietmeer
|
@Grouse: Of had je daar sowieso een groothoeklens voor nodig gehad?  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@Sophiesticated: Doe je ook eens wat nuttigs  Pearlypuck: Geen details  Zeker geen details  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
emmertje
Oudgediende
|
Quote LessienElensar: ik wordt alweer bijna een jaartje ouder  [gemene bui]Zo oud als je eruit ziet word je toch niet!  [/gemene bui] |
|
nietmeer
|
@ladekast: Ik moet een heleboel bulten op en af hoor!!  Niet zeuren, bek houden en geduldig wachten  Ijsje komt zo!! |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote @emmertje: Quote LessienElensar: ik wordt alweer bijna een jaartje ouder  [gemene bui]Zo oud als je eruit ziet word je toch niet!  [/gemene bui] je spreekt uit ervaring ?  |
|