|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Grouse: Ja, maar pas NADAT hij voor de gek gehouden was... en da's een beetje gemeen  |
|
nietmeer
|
LessienElensar: Ik kan ook niet slapen als the Fab niet naast me ligt... Dan mist er iets En kan m'n kouwe voeten ook niet tussen zijn benen stoppen...  Wat heeft @ladekast gerookt vandaag??  |
|
nietmeer
|
@ladekast: m'n man is nu aan het eten denk ik en daarna zorgen, dat hij op het vliegveld komt  pearlypuck: heb ik ook...bed is dan zo leeg naast me  lag er afgelopen nacht om 1 uur in en zat om 6 uur alweer rechtop in m'n bed  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote pearlypuck: En kan m'n kouwe voeten ook niet tussen zijn benen stoppen...   Zodat alles kan krimpen.  |
|
nietmeer
|
Quote pearlypuck: En kan m'n kouwe voeten ook niet tussen zijn benen stoppen...  O, ben je er zo eentje  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok:  wat voeten kunnen breken, kunnen handen weer maken @Grouse: Jah, zo eentje ben ik, en hij zegt ALTIJD, kom maar met je voetjes hoor... Lief hè??  LessienElensar: en zodra hij weer thuis is, slaap ik als een os!!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote pearlypuck: LessienElensar: en zodra hij weer thuis is, slaap ik als een os!!   Met overeenkomstig geluid.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Quote pearlypuck: @WMR-kok:  wat voeten kunnen breken, kunnen handen weer maken  Die moet je me toch eens uitleggen, want volgens mij denk ik nu te ranzig  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Heeft hij een voeten fetish? |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Heb ik ook  en morgen lekker uitslapen, dus kan wat slaap in gaan halen |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: nou jah!! @emmertje: Warm wrijven, nooit van gehoord? @Grouse: Hij valt op kleine voetjes, dat is het enige... ik heb maatje 35 bij 1.70  |
|
nietmeer
|
LessienElensar: Zal hij leuk vinden als je gelijk gaat slapen  pearlypuck: voeten van 1,70m ?  Handig als je gaat skiën  |
|
nietmeer
|
@Grouse: Wss zal hij ook "tutti kaputti" zijn na deze reis?!?!  |
|
emmertje
Oudgediende
|
pearlypuck: Ja, maar wat wrijf je dan warm?  |
|
nietmeer
|
@emmertje: Dat waarvan ik denk dat het koud is  |
|
WortelKwadraat Erelid
 WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
was ik weer.eff wat rotzooi opgeruim...pfoe wat een werk  |
|
WMR-kok
Oudgediende
pearlypuck: tutti kaputti ommi?  |
|
nietmeer
|
@Grouse: ga niet gelijk slapen hoor  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Scusi??  LessienElensar: ik heb hier nou een half gesmolten italiaans Jamin ijsje en ladekast is pleiteheine  Ik ga schapjes doen, dus pak jij 'm of kan ik 'm hier in de vullusbak pleuren???  |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: Moet je geen rommel maken. Hoef je het ook niet op te ruimen.  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Moe zal hij wel zijn ja, maar zie ik vanavond wel  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
pearlypuck: ik rook wel eens poffertjes, das lekker joh  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Middag  |
|
nietmeer
|
@ladekast: Lessien heeft dat half gesmolten ijsje, stop hem in je mond, of waar je maar wilt... Ik ben weg  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
pearlypuck: doei doeg  |
|