The story of WaarMaarRaar nl |
Boannan Senior lid WMRindex: 200 OTindex: 20 Wnplts: Arnhem S |
Tja, ook via Google Heb bijna een jaar alleen maar gelezen en dacht laatst, ach, waarom ook niet: 'k kom hier toch een paar keer per dag, kan ik net zo goed lid worden |
|
Refugee Senior lid WMRindex: 171 OTindex: 247 Wnplts: Ridderkerk S |
Ik ben hier via de meest gebruikelijke en haast heilige manier gekomen |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Alsnog een heel mooi verhaal, ben blij dat ik WMR ken |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
ik ben hier gekomen via google (origineel hé?) Jannick je haalt me de woorden uit de mond |
|
Eurydike Senior lid WMRindex: 105 OTindex: 86 Wnplts: Diepenbeek
|
ik via gmail...google dus...en idd, ik kon mn mond niet houden, dus heb ik me geregistreerd |
|
Typmiep Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 1 Wnplts: Somewhere
|
Tsja, hier aan deze kant ook het gebruikelijke ingrediënt: google |
|
MyHi5 Lid WMRindex: 29 OTindex: 1 Wnplts: Zegikniet
|
Elk voogeltje zingt zoals het gebekt is. Gefeliciteerd! Ik vind dit verhaal op zich al waarmaarraar |
|
TotempaaltJ Actief lid WMRindex: 75 OTindex: 2 T S |
Hier gekomen? Nog voordat WMR op google stond. (Of voordat ik het er zag staan ) Ik kan me nog de dag herinneren dat ik op google keek en WMR zag staan! Ik dacht iets als: Wow WMR op Google? Ook kan ik me nog herinneren dat ik elke dag ging kijken, totdat ik gewoon een reactie wou posten, wat niet kon, dus: Registreren! ( Verhaal op zich! ) Edit: Nee, nadat WMR op Google was... Hoe kwam ik hier dan? Argh laat erachter gekomen (Dat WMR op Google stond)! |
|
nietmeer
|
ik weet eigenlijk niet hoe ik hier ben gekomen |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Op goed geluk Misha, op goed geluk |
|
Redduggy Erelid
WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Ik ben hier gekomen doordat ik nieuws intypte in 1 van mijn google tabs en toen stond wmr ertussen. |
|
nietmeer
|
Ik zocht op internet naar gekke verhaaltjes en zo kwam ik bij WMR terecht. Ik ben lid geworden omdat ik zo moest lachen om de nickname 'De Paus'. |
|
ekko0006 Lid WMRindex: 26 OTindex: 47 Wnplts: spierdijk S |
ik ook viea google , gaa zo door |
|
nietmeer
|
Quote Tistochwat: Ik zocht op internet naar gekke verhaaltjes en zo kwam ik bij WMR terecht. Ik ben lid geworden omdat ik zo moest lachen om de nickname 'De Paus'. en nu ben je niet weg te slaan |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Leuk om te weten. Ik ben hier volgens mij ook terecht gekomen via google. Erg leuke site en het uiterlijk is ook zo simpel, das ook een goed punt |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
De layout van kranten is altijd lekker simpel |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
is never ending. |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
en het is ook doellos om te veranderen iedereen is hier nou aan gewend |
|
nietmeer
|
Ik ben op WMR gekomen via Gmail, eerst twijfelde ik of ik lid zou worden, vanwege soms wat 'rare' reacties, maar uiteindelijk ben ik toch lid geworden. En ik heb er geen spijt van! |
|
nietmeer
|
Quote Misha: en nu ben je niet weg te slaan Komt omdat ik nu bekeerd ben! En omdat Kareltje een kroegloper is vanwege die 'tropische zwembaden' van Peter! |
|
Wilco Oudgediende
ik ben er oorspronkelijk gekomen omdat ik voor school een raar nieuwtje moest zoeken toen was ik geen lid geworden, maar later wel en dat is deze account |
|
nietmeer
|
ik ben vergeten hoe ik hier kwam |
|
Timmy Senior lid WMRindex: 130 OTindex: 728 Wnplts: Zeist
|
ik ben hier gekomen door een of ander mailtje in mijn mail |
|
Wilco Oudgediende
ach, het maakt niet zo veel uit hoe iedereen hier kwam, iedereen is er en dat is fijn |
|
Usitarie Erelid
WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
hoe meer zielen hoe meer vreugd |
|