The story of WaarMaarRaar nl |
Be@stie Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
ik denk de concierge, heeft ie ook een keer de kans |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Toch is het verdacht |
|
Kimmeley Lid WMRindex: 40 OTindex: 35 Wnplts: Rotterdam
|
Zullen we hem arresteren? Misschien is het een inbreker PS: WMR is the best! Ik kwam hier via de googleweg |
|
Morpheus30 Erelid WMRindex: 389 OTindex: 1.549 Wnplts: Dordrecht
|
Quote Kimmeley: Zullen we hem arresteren? Misschien is het een inbreker PS: WMR is the best! Ik kwam hier via de googleweg Welkom Kimmerly ! |
|
|
Mijn broer had me over WVR verteld dus ben ik maar even gaan kijken |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
O, wie is je broer..is ie lid |
|
|
Quote Luna: O, wie is je broer..is ie lid Nee mijn broer is (nog) geen lid maar dat komt nog denk ik |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Bestie: ik denk de concierge, heeft ie ook een keer de kans Of de directeurr |
|
nietmeer
|
Super ben trouwens echt blij met deze krant echt top verhalen voral omdat ik de echte kranten niet lees vind ik dit super hier staan dingen die mij boeie ga zo doorEen nieuw TROUW LID |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Terror-Patrick: Een nieuw TROUW LID Dat moet nog blijken, maar een goed begin is het halve werk...;) |
|
Styvon Erelid
WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Ik lees dat bijna iedereen via Google op deze site is gekomen, ikzelf via Veronica magazine, dus WMR zelfs in het meest gelezen omroepblad van NL staan jullie vermeld, Goed he;) |
|
Dragnmn Senior lid WMRindex: 199 OTindex: 48
|
Ontopic:
Google
Das het nadeel van een offtopic board he. |
|
libia Junior lid WMRindex: 1 OTindex: 35 Wnplts: Alphen a/d
|
lol ik kom hier via frank (klasgenoot ) |
|
Chiquita Actief lid WMRindex: 103 OTindex: 6 Wnplts: Amsterdam
|
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik WMR nog maar kort ken. ops: Nu kan ik niet meer zonder Ook via Google trouwens. |
|
rene Senior lid
WMRindex: 134 OTindex: 8 S |
ik ben al bijna een jaar lid en weet niet eens meer hoe ik bij WaarMaarRaar gekomen ben... (ik geloof toen ik met 1 of ander schoolproject bezig was en informatie zocht, geloof me ik kom altijd op de meest vreemde plaatsen uit ) ik ben in al die tijd nog geen 1 keer teleurgesteld door jullie ik vond het dus ook echt toppie toen WMR op de persoonlijke pagina van google geplaatst kon worden ik vind het erg fijn om gewoon zo nu en dan de nieuwere berichten te lezen dus iedereen keep up the good work! |
|
nietmeer
|
ik kom hier via google,en ik ben nu bijna 6 maanden lid, en vind het nogsteeds een geweldige site hij is wel verslavend |
|
herauthon Senior lid WMRindex: 125 OTindex: 201 S |
Echt indrukwekkend - een echte Winterstory - Waar is Wollywood.. Digiwood voor een exclusief!!
Ik ben hier niet via google gekomen, even denken.. hmm.. euh.. poe dat is aardig van Mr.Memory -
Ik denk dat success ook te maken heeft met het PhP programma dat jullie gebruiken.
|
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Quote voogeltje: Op een winter avond in januari 2002 zat ik achter de computer Erachter? Heb jij zoveel ruimte :-) |
|
Luna Moderator
Hij zit ook weleens op zijn laptop te werken |
|
|
Hij zegt een computer. Dat is op zijn haarlems toch echt een kast+monitor+muis+toetsenbord+raid+ nouja laat eigenlijk maar |
|
Luna Moderator
Ja,maar ik wilde even grappig meedoen Laat maar.... |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.411 OTindex: 55.300
|
Ik zit wel eens op 2 laptops tegelijk.. |
|
|
ik heb thuis 3 comps |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
Quote Sjaak: Ik zit wel eens op 2 laptops tegelijk.. je bent niet de enige. ook de tv nog aan?? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Als ik op mijn computer zit - hoor ik mijn harde schijf altijd kraken - niet van het denken of zo... nee, ik denk echter dat de kast niet zo goed tegen mijn overgewicht kan.
Ik kwam een keer bij de V&D - ooit verkochten ze daar ook computers - hah - niet dat de verkopers veel te vertellen hadden - allemaal abera.. maar het toetsenbord was concaaf naar onderen gedrukt.. echt op de computer zitten dus..
was nog warm ook.. en ik was heel voorzichtig..
|
|