|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@emmertje: ach, zo klein is mn mond nou ook weer niet |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Lekker die Senseo Extra Dark. Kan weer aan het volgende recept gaan werken. Ik wil van de week nog een bastilla gaan maken. *schenkt een Baileys in.* Alsjeblieft Naomi |
|
Naaoomii Oudgediende
|
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
gaslapen |
|
Naaoomii Oudgediende
|
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
pfft Erelid
|
|
|
Naaoomii Oudgediende
@pfft: ohh ik wou net zeggen; en jij dan?! maar je moet idd eerst je verslag maken voor je mag slapen |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Ik heb - toen ik thuis kwam van het werk - nog de wasmachine aangezet. Zometeen dus nog een wasje ophangen, en dan naar bed |
|
pfft Erelid
|
@Naaoomii: Nee hoor Het moet wel morgen (vrijdag dus) af, maar ik moet vandaag (donderdag) ook nog leren voor een toets. En het leren van die toets gaat zo verschrikkelijk langzaam. Dus, dan maar dit doen. |
|
Naaoomii Oudgediende
@emmertje: ah doet me er aan herinneren dat ik ook niet moet vergeten om morgen een wasje aan te zetten.. vandaag was ik t wel vergeten @pfft: ahhh oke, maar dan blijf je gezellig hier toch |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Zoooo... de was heb ik nu uit de wasmachine gehaald. Ruikt lekker Nu gaan ophangen dus... Doei alle...drie |
|
pfft Erelid
|
@emmertje: Succes @Naaoomii: IK maak me wel liever nuttig. Al gehoord hoe duur de kaartjes voor lowlands zijn? Zo niet, dan hoor je het nu. 175E. |
|
WMR-kok Oudgediende
Welterusten emmertje @pfft: De prijzen worden wel elk jaar flink duurder geloof ik. In guldens gerekend zou dat 385 gulden zijn. |
|
pfft Erelid
|
@WMR-kok: Prijzen worden hoger, maar ja. Ik vind het ook raar. Had er al een discussie over op Facebook, maar ja, die lui daar die gaan toch wel gewoon kopen omdat het o zo geweldig is. Ik mocht overigens niks zeggen van ze, omdat ik er nooit was geweest. Domme haters. En vorig jaar stonden ze nog in vuur en vlam omdat de BTW op culturele dingen naar de 19 procent werd geschopt. Hoezo weird. |
|
Naaoomii Oudgediende
|
|
pfft Erelid
|
@Naaoomii: Gooood nighttt MOoi: Ohja, 175 was nog voor als je een CJP pas hebt. Maar ja, ik heb al 70 E neergeteld voor een Rammstein kaartje, dus, relatief gezien valt het mee |
|
Naaoomii Oudgediende
|
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
pfft Erelid
|
Vooral voor lowlands zelf, want die hebben toch eigenlijk wel een pvda-mentaliteit= alles zo veel mogelijk gratis. Losse bands vragen gewoon heel veel. En ja, dan koop je een kaartje voor iemand als Rihanna, oh zo hot, en die denkt dan even gewoon 2 uur te laat het podium op te kunnen rollen. Want de mensen hebben toch al betaald. Arrogantie |
|
WMR-kok Oudgediende
Geen wonder dat steeds meer mensen alles gaan downloaden. |
|
pfft Erelid
|
@WMR-kok: Dat ook nog eens ja. Er is in de huidige maatschappij gewoon geen plek meer voor het systeem, wat in stand wordt gehouden door platenmaatschappijen. En ik zou ook werkelijk niet weten waarom ik perse alle nummers via YouTube zou moeten kijken. Dat is ook gratis en ze verdienen er vrijwel niks aan. Ze maken op hun pagina's toch alleen maar reclame voor hun eigen artiestjes, die me verder geen reet interesseren. Als ik een nummer leuk vind, download ik het hele album wel. Dan luister ik verder en misschien word ik wel fan en ga ik naar een concert. Zo gaat het nu. Daarnaast vind ik het absoluut debiel dat ze er vanuit gaan dat 16- jarigen voor de 3 euro per uur die ze verdienen 3 liedjes gaan kopen op itunes. Echt gestoord. |
|
WMR-kok Oudgediende
Je bedoelt 3 euro BRUTO per uur. Terwijl ze als een volwassene mogen werken. |
|
pfft Erelid
|
@WMR-kok: Ohja, dus, dan kan het nog niet eens. En de platenmaatschappijen gebruiken het aantal illegale downloads ook regelrecht in hun berekeningen om hun verliezen aan het downloaden te berekenen. Klopt ook geen reet van natuurlijk. :'] Ik weet van mezelf dat ik heel weinig muziek zou hebben, als ik het zou moeten kopen. |
|