|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Luna, kom eens hierheen |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Yes,sir |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Waar is de taart ? |
|
Little Queen Oudgediende
|
@Luna: Jeej ! Hoe is het? @ladekast, bij ons in de koelkast . Lekker gratis taartje van de Deen supermarkt |
|
Luna Moderator
Taart LQ, alles gaat zijn gangetje wel En jij |
|
Little Queen Oudgediende
|
@Luna: Ja gaat ook wel, vanmorgen beetje klote gevoel toen ik afscheid moest nemen . Maar kan het nu allemaal een beetje relativeren enzo dus voel me al weer wat beter |
|
Luna Moderator
En als je de verhalen van Timo gaat horen is het ook leuk |
|
Little Queen Oudgediende
|
@Luna: Ja precies, als hij internet heeft in 't hotel kan ik hem misschien vanavond al weer zien En anders smsen Maar nu is hij van allerlei dingetjes aan het regelen . Hoop dat het allemaal lukt . Ik vind trouwens Schiphol wel een kille bedoeling zeg |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Hallo |
|
ladekast Oudgediende
|
Little Queen: schiphol... gewoon met glitters gooein joh om de boel wat op te vrolijken |
|
WortelKwadraat Erelid
WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
hoi |
|
Deborah Erelid
WMRindex: 639 OTindex: 1.533
|
Banaal Ja ik leef nog!! |
|
Little Queen Oudgediende
|
@ladekast: Ja, ik was blij dat Timo nog even terug kon komen toen hij z'n koffers had ingeleverd, maar je komt binnen en je kunt meteen inchecken.. Echt meteen bam! Dus tsja daar sta je dan te janken met allemaal mensen om je heen die hun incheckding zoeken . Gelukkig kenden ze me niet |
|
Luna Moderator
Afscheid is nooit leuk Op station vond ik ook altijd zo irritant, allemaal pottekijkers erbij enzo |
|
Ikke Oudgediende
@LQ: als je van de parkeerplaats of het station komt zul je toch eerst de trap op moeten voordat je kunt inchecken |
|
Luna Moderator
Ojaaaaa, dat moest ik nog doen Iets krabbelen op PP van Ikke Ik wist dat er iets was, maar ik kwam er maar niet op |
|
Deborah Erelid
|
@Luna: vandaag stonden twee mensen elkaar echt af te likken in de trein vlak naast me... ok niet prettig |
|
Little Queen Oudgediende
|
@Luna: Ja stom is dat he Maar van z'n pa die mee vloog kreeg ik nog een schouderklopje en hij zei dat alles wel weer goed kwam. Dus dat was wel lief . Ben wel blij dat ik er voor heb gekozen om met de trein naar huis te gaan, want anders had ik alleen even bij die kiss en ride dinges afscheid kunnen nemen . @Ikke, wij kwamen met de auto dus stonden meteen bij de incheckdingetjes |
|
Luna Moderator
@Deborah, maar soms moet het even Vooral als je elkaar weerl ang niet ziet enzo |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Ikke Oudgediende
Ah, jullie stonden bij de K&R... Dat is inderdaad meteen voor de vetrekhal |
|
Little Queen Oudgediende
|
@Ikke: Precies en zijn moeder ging meteen weer naar huis. Dus was ik ook best wel blij dat ik nog even mee naar binnen kon . |
|
Deborah Erelid
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
@Deborah: Hoe lang ben jij niet op wmr geweest ? |
|
nietmeer
|
Ze zetten net de 1850kVA uit, wat een rust en stilte hopelijk zetten ze dat ding alleen overdag aan |
|