|
Thaiko Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.814 S |
|
|
nietmeer
|
@Violetje: lust ik niet heb je chocolademelk? |
|
nietmeer
|
Zeg, het is geen weekend. Dus geen alcohol . Alcoholvrij, doordeweeks en in het weekend, op een glaasje Sambuca na dan . |
|
nietmeer
|
wat ben jij streng |
|
Thaiko Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.814 S |
Vailan: Ben morgen toch vrij, en gen alcholhoudende dranken drinken is verboden hier... |
|
Violetje Oudgediende
WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
Vailan: ik heb iets te vieren dus dan mag da wel voor een keer Jersan: ja hoor speciaal voor jou @Thaiko: garaag gedaan |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Quote Jersan: wat ben jij streng Maar zo voorkom ik tenminste dat ik me, in tegenstelling tot vele andere onfortuinlijke idioten, teveel met drank vol laat lopen . Zware matiging op dat gebied is niet verkeerd. |
|
Violetje Oudgediende
|
Quote Jersan: @Violetje lekker dank je is het warm? ja met slagroom ?? :F |
|
nietmeer
|
@Violetje: alsjeblieft niet Vailan: niet verkeerd, maar het hoeft niet per se zo strak te zijn |
|
nietmeer
|
Ach, beter te strak dan te los . En waarom zou ik bier drinken (bijvoorbeeld)? Omdat iedereen dat doet? Neeuh, met Sambuca maak je me gelukkig . |
|
Violetje Oudgediende
|
Jersan speciaal voor jou een warme chocomeel zonder slagroom *geeft aan jersan* |
|
Violetje Oudgediende
|
sambuca.. erg gevaarlijk maar wel lekker |
|
nietmeer
|
Quote @Violetje: sambuca.. erg gevaarlijk maar wel lekker Wasdar zo gevaarlijk aan? |
|
nietmeer
|
Vailan: het hoeft ook helemaal niet hoor als jij alleen Sambuca wil drinken moet je dat vooral doen ipv drinken wat anderen lekker vinden zo drink ik helemaal geen alcohol en koffie omdat ik het niet lust, terwijl anderen zeggen dat ik bets koffie kan drinken haha @Violetje: oh dat vind ik lief dank je daar ga ik van genieten wat is het goede nieuws nou |
|
Violetje Oudgediende
|
Vailan: nou uhm... ik had eens 4shotjes op en was heeeeel erg dronken (had ik wel 9 maanden ni gedronken) |
|
nietmeer
|
Koffie lustte ik ook eerst niet , en dat heb ik wel geprobeerd en ik vind het lekker . Ik drink het niet altijd, maar ik sla het niet af als het wordt aangeboden . @Violetje: moet je ook geen 4 shotjes drinken . Maar Sambuca is best sterk ja . |
|
Violetje Oudgediende
|
Jersan: kan ik eigenlijk pas donderdag vertelllen |
|
Violetje Oudgediende
|
Vailan: ja we hadden wedstrijdje.. ik was 2e maar da heb ik wel geweten |
|
nietmeer
|
Je hoeft niet steeds te dubbelposten hoor, spamkont , je kan ook gewoon je reactie editten . |
|
nietmeer
|
Vailan: je hebt het leren drinken? @Violetje: nee |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ik werd op Amersfoort station vandaag gevraagd om even een test te ondergaan qua koffie. Twee geproefd, allebei best lekker. Buiten vroeg ik mezelf af waarom ik ze niet mee had genomen, want buiten was het koud en ik heb nooit geld om koffie te halen wanneer ik er zin in heb |
|
Violetje Oudgediende
|
Vailan: sorry haha ik STOND bekent als DP queen maar da krijg ik zo wel weer terug ja hahaha |
|
nietmeer
|
Quote Jersan: Vailan: je hebt het leren drinken? Inderdaad, ik heb het leren drinken . |
|
Violetje Oudgediende
|
Jersan: ja.. errug he ?? of zal ikhet tog nu al doen ?? |
|