|
Wolfje Oudgediende
WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
masterpiece is naar toneel toe.hij blijft jammer genoeg niet altijd slapen |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote @Jannick: @Violetje Perfect Behalve dat ie zin heeft om kabels door te bijten, zie blog. Hij is sterk, hij is snel, en hij wordt langzaam zwart. |
|
nietmeer
|
|
|
Violetje Oudgediende
WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
jannick haha goed bezig ! geef hem maar een extra dikke kus van me !! ik mis da beesie wel hoor |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Jersan Volg mijn blogs 'ns Macho is mijn kat |
|
Jannick Oudgediende
@Violetje Je mag wel een keertje langskomen hoor, als ik thuis ben en alles opgeruimd is |
|
WMR-kok Oudgediende
Quote @Wolfje: masterpiece is naar toneel toe.hij blijft jammer genoeg niet altijd slapen Wil je nou een vriend of een kussen hebben? |
|
nietmeer
|
@Jannick: sorry leuk ik ga slapen, truste mensen |
|
WMR-kok Oudgediende
Welterusten Jersan |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.392
|
|
|
Violetje Oudgediende
|
@Jannick: ow das goed woon je ok in Aalten ?? hahahaha ik ben wel wa rommel gewend hoor |
|
Jannick Oudgediende
Trusten Jersan |
|
Violetje Oudgediende
|
Jersan: |
|
Jannick Oudgediende
@Violetje Nope, ik woon in Arnhem, 6 hoog, op een flat Gelukkig kan ie hier nog naar een balkon, vind ie volgens mij al goed zat |
|
Violetje Oudgediende
|
@Jannick: komt ie ni buiten ?? hahaha da zal de reden zijn da hij je kabels op knabbelt |
|
Jannick Oudgediende
Hij komt op mijn balkon. Er zit een net voor, maar daar zitten nu een stuk of 4 gaten in omdat ie ook alles op de benedenverdiepingen in de gaten wilt houden. Ik houd soms mijn hart vast, maar hij is zo dom nog niet |
|
Zuwe Oudgediende
|
|
|
Violetje Oudgediende
|
@Jannick: whahaha wat een schatje ook !! hij is inderdaad erg nieuwschierig !! ik kom egt eens kijken |
|
Jannick Oudgediende
@Zuwe Yup, 2 of 3 bij de spijlen en nog 2 links en rechts in de hoeken Heb er nu maar een zak potgrond tegenaan gezet |
|
Violetje Oudgediende
|
@Jannick: haha en daar issie nog nie aan gaan knabbelen ?? |
|
Zuwe Oudgediende
|
@Jannick: Kan hij die open krabben heb je het zand overal liggen Dan maar een plank ervoor |
|
Jannick Oudgediende
@Violetje Juist wel @Zuwe Ik heb er an een plak voor, tenminste, voor de zijkanten en dat doet ie dan ook weer niet. Hij speelde laatst met een boodschappentas in de keuken die gevallen was, kreeg een van de hendels achter zijn staart, schrok daarvan, en rende naar de kamer en weer terug en weer naar de kamer om maar die zak kwijt te raken |
|
Zuwe Oudgediende
|
@Jannick: Geweldig, een doos om in te kruipen is ook leuk |
|
Violetje Oudgediende
|
@Jannick: jhahahaha poepig !! en speelt ie nog veel ?? vooral met jou ? |
|
Jannick Oudgediende
Hij speelt wisselend. Ik heb een set met speeltjes gekocht, maar die laat ie links liggen, op één muisje na. Hij speelt het liefst met enveloppen die ik al een tijd kwijt was en die hij dan spontaan weer vindt Of met pennen die uit je tas zijn gevallen, of zo @Zuwe Misschien ook eens proberen ja |
|