|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@Luna: Idd, f****** yeaaaaaah. Heb de tv net al aangezet zelfs, omdat jullie er over aan het praten waren :'] Edit: Dit hierboven ging dus over het operation repo kijken |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
En ze worden allemaal steeds dikker |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote @pfft: Daarnaast vind ik die Matt wel stoer. Net een hond die je aan moet lijnen omdat ie anders alles aan stukken scheurt. Daar heb je een oplossing voor, een muilkorf. |
|
ikke98 Erelid
WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
|
|
pfft Erelid
|
@Luna: vooral sonia jaxD Die kan straks geen repos meer uitvoeren, omdat ze dan niet meer achter het stuur past. Gelukkig kan ze dan nog wel achter in de pickup meerijden |
|
WMR-kok Oudgediende
Quote @Luna: En ze worden allemaal steeds dikker McDonalds en dergelijke. |
|
pfft Erelid
|
Quote @WMR-kok: Quote @pfft: Daarnaast vind ik die Matt wel stoer. Net een hond die je aan moet lijnen omdat ie anders alles aan stukken scheurt. Daar heb je een oplossing voor, een muilkorf. Gaat ie gebruiken als wapen. Kopstoten ftw! |
|
ikke98 Erelid
|
@pfft: nee dan hebben ze een aanhanger nodig dus dan kunnen ze geen auto optakelen |
|
WMR-kok Oudgediende
Quote @pfft: @Luna: vooral sonia jaxD Die kan straks geen repos meer uitvoeren, omdat ze dan niet meer achter het stuur past. Een ketting aan vastmaken, dan kan ze als sloopbal werken. |
|
ikke98 Erelid
|
|
|
pfft Erelid
|
Quote @ikke98: @pfft: nee dan hebben ze een aanhanger nodig dus dan kunnen ze geen auto optakelen Quote ikke98: @WMR-kok: wel een stevige ketting Quote @WMR-kok: Quote @pfft: @Luna: vooral sonia jaxD Die kan straks geen repos meer uitvoeren, omdat ze dan niet meer achter het stuur past. Een ketting aan vastmaken, dan kan ze als sloopbal werken. |
|
Luna Moderator
EN die piercing van Sonia Daar kan je iemand mee neersteken,man |
|
nietmeer
|
OKÉ. Ik ga voortaan mij eigen voedsel koken. Mijn moeders voedsel is gruwelijk. Kokkie, heb je een paar Hellal recepten? |
|
ikke98 Erelid
|
piercing, heb ze er niet meer |
|
Luna Moderator
|
|
WMR-kok Oudgediende
Ik zie nu elke keer een fragment uit de film fast and furious 5 voor mijn ogen. Met die kluis achter de auto bevestigd. Alev: Een Hell recept? |
|
nietmeer
|
Neu. Hellal/Hallal recept... |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Jouw Hell Recept vind ik gaaf uitzien |
|
pfft Erelid
|
Quote Alev: OKÉ. Ik ga voortaan mij eigen voedsel koken. Mijn moeders voedsel is gruwelijk. Kokkie, heb je een paar Hellal recepten? kebab [foei pfft, geen hoofdletters] Hoezo halal eigenlijk? U bent Islamiet? |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
pfft Erelid
|
@Luna: Holy mooly Die is groot. Steek je zo een oog mee uit |
|
Luna Moderator
Ja, en als ze praat wiebelt dat ding constant op en neer |
|
pfft Erelid
|
@Luna: Als zij het maar leuk vindt. Ik vraag me uberhaupt af of ik echt met iemand met zulke piercings om zou gaan |
|
Luna Moderator
Veel te gevaarlijk, stel dat ze iets in je oor wil fluisteren en ze piekt zo in je gezicht 8o |
|