|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Piercings vind ik |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ze kunnen mooi zijn,hoor |
|
Wolfje Oudgediende
WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
ik heb alleen 1 neuspiercing en oorbellen |
|
WMR-kok Oudgediende
Een tatoeëring kan ik wel mooi vinden. |
|
nietmeer
|
*begint te dansen* |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@Luna: Ja, jij had er zelf een paar, is het niet? Maar ze kunnen idd wel mooi zijn, maar als je zulke spijkers in je lichaam laat rammen, niet meer. mamameisje: dame, heb je je reacties op je blog al gelezen? |
|
pfft Erelid
|
[deze post is leeg] |
|
nietmeer
|
@pfft: ja die heb ik al gelezen |
|
WMR-kok Oudgediende
Maar hebben jullie het ook dat als je aan het tongen bent dat het lijkt of er een stroom doorheen gaat? |
|
pfft Erelid
|
mamameisje: En wat vind je allemaal? Kan je er ook wat mee enzo? |
|
nietmeer
|
@pfft: Me is Islamitisch, ja |
|
Wolfje Oudgediende
WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
Ik heb ook 2 kleine blauwe puntjes heb als kind wondjes gehad en met een pen der ingeprikt dus ook 2 tattoos |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: mijn vriend heeft ook een piercing in zijn tong, maar daar heb ik geen last van tijden het tongen @pfft: hmmm ik denk dat ik er wel wat mee kan al worden sommige dingen wel moelijk om te doen |
|
WMR-kok Oudgediende
Alev: Ik heb over de 500 recepten, en een hoop daarvan zijn geschikt voor je. |
|
nietmeer
|
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik heb alleen oorbellen |
|
WMR-kok Oudgediende
Er zijn veel gerechten met vlees, vis, gevogelte en vegetarisch. Ook heel veel recepten zonder varkensvlees. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Daar kan ik mee leven. Eens mijn vader overtuigen dat ik beter kan koken dan mijn moeder. (M'n ouders vertrouwen mij niet meer toen ik vlam in de pan kreeg bij eieren bakken... Me like fire ) |
|
pfft Erelid
|
Quote Alev: @pfft: Me is Islamitisch, ja Ah cool dan Mja, je kunt overal toch sowieso kijken naar vegetarisch eten? En sowieso al het vlees vervangen door halal is dan ook prima toch? En ik realiseerde me net, dat je dan als je halal wilt, ook niet zomaar vlees bij de AH kan halen, omdat dat niet op de goede manier geslacht wordt Das mooi balen, want dan loop je mooi al die kiloknallers mis mamameisje: Alles is moeilijk. Als je een soort van stappenplan maakt met dingen die van makkelijk naar moeilijk gaat, worden de moeilijke stappen zelfs makkelijker zodra je de makkelijke hebt gedaan @Luna: Oh. Hoe dacht ik dan dat jij piercing had @ Alev: hoe krijg je dat voor elkaar dan? |
|
ikke98 Erelid
WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
ik ben terug |
|
pfft Erelid
|
het is Operation Repo Tijd |
|
ikke98 Erelid
|
inderdaad
ik heb hem geloof ik al gezien |
|
pfft Erelid
|
Ik niet. En dat terwijl ik er echt al heel veel heb gezien |
|
nietmeer
|
@pfft: ja weet ik, maar ik denk dat ik morgen eerts begint met het op school te vertellen ook al is dat niet de makkelijkste stap |
|
ikke98 Erelid
|
sonia's zus |
|