|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Verre reizen vindt ik juist leuker, want dan huur ik altijd die Entertainerdinges Uren aan films en series en muziek |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik vind een boot altijd wel leuk hoor Zie je nog eens wat enzo Zeker bij bijvoorbeeld de boottocht Kiel-Oslo ofzo 20 uur op een bootje zitten, geen probleem. |
|
Luna Moderator
Ja, boot is anders Dan kan je lekker rondlopen enzo |
|
Little Queen Oudgediende
|
@Luna: Ja precies Vliegtuig zit zo opgepropt . En bij de vlucht naar Dublin is er ook weinig te beleven, je hebt een rondje vreten en een rondje rommel kopen en dat is het |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Boot is altijd het beste vind ik *Vroeger kon je ook meevaren op vrachtschepen maar ik weet niet of dat nog steeds gedaan wordt Hmm, toch maar eens uit gaan zoeken* |
|
Luna Moderator
Beetje zeeziek worden enzo |
|
Little Queen Oudgediende
|
@Luna: Heb ik geen last van |
|
Luna Moderator
Ik wel, maar niet als ik op dek sta Maar laatste keer had ik er niet zoveel last van |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
AUW shit g*d !!!!!!!!!!!! Diaz gooit een balletje vol in mijn noten |
|
Little Queen Oudgediende
|
|
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
@ladekast: Sommige mensen zouden dat 'slechte karma' noemen? Al zou ik niet weten waarvan |
|
ladekast Oudgediende
|
pijn. ellende, niet dat ie veel gebruikt wordt maar toch |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@Luna: Er was toen meer ventilatie? |
|
Frostbite Erelid
|
@WMR-kok: Zoals met een wasemkap in de keuken? |
|
WMR-kok Oudgediende
@Frostbite: Het kan schelen. Een afgesloten ruimte met veel mensen, dan stijgt het kooldioxidegehalte in de omgeving en het zuurstofgehalte gaat omlaag. Als je een beetje last hebt van claustrofobie hebt, krijg je het benauwd en wordt je ziek. Vergelijkbaar met zeeziekte. Als het door die ruimte een frisse wind waait kan het enorm schelen. |
|
ladekast Oudgediende
|
zeeziekte ? das gewoon de schuld van de alcohol |
|
Frostbite Erelid
|
Altijd de schuld der alcohol |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik heb het meegemaakt aan boord van een vissersboot. Op dek mankeerde ik niets, maar zodra ik de kajuit inkwam begon ik al te zweten door de benauwdheid. Maar ik moest wel de kajuit binnen vanwege het slechte weer. Ik heb een arm om een paal geslagen en een ijsemmer beetgehad. Die heb ik meer dan vol gekotst. Dat was op hemelsvaartdag 1983. |
|
MitoThorson Oudgediende
WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Goedenavond |
|
ladekast Oudgediende
|
hey DFC alles goed daar ? |
|
Luna Moderator
Geen alcohol Ik kan ook ineens niet meer tegen achtbanen enzo, dan val ik zo flauw |
|
WMR-kok Oudgediende
Eens in de 200 jaar is op die dag een waterhoos bij Zierikzee op de Ooster/Westerchelde, en net uitgerekend op die dag was ie er. Ik zag toen die zwarte slurf in een paar minuten tijd op ons afkomen. @Luna: Te lage bloeddruk denk ik. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Hoeft geen lage broeddruk te zijn hoor Ik heb Meniere en heb dat ook bij een achtbaan etc. |
|
Luna Moderator
Ik moet uur bijkomen als ik in zoiets ga Vroeger nooit last van |
|