|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@DreamerTje: Inderdaad dat mens spoort niet.. ze had op z'n minst eerst even met jullie kunnen overleggen ofzo |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Het is toch raar dat je zoiets mailt zonder eerst in overleg? Ik wist namelijk dat er nog iemand zou komen, maar dat wist zij niet. Ik had het tegen haar willen vertellen, maar ze was er niet Wat 'n #%!@& mens |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
Nou, ik denk dat ik dat niet eens zelf hoef te doen Ze werkt zichzelf wel de nesten in als ze doorgaat zo |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
Ik denk dat er wel 'n gesprek volgt met de huisbaas zelf |
|
Little Queen Oudgediende
|
Hmm waarom vallen de open dagen van de Hanze en de HU op dezelfde dag |
|
DreamerTje Oudgediende
Little Queen: Hoezo heb jij het over de Hanze? |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Zelf niets mee doen DreamerTje, laat de huisbaas het zelf doen. Dat hoef jij niet te doen. |
|
ladekast Oudgediende
|
Little Queen: omdat ze niet op verschillende dagen vallen |
|
DreamerTje Oudgediende
@MuseMatt: Ik doe ook niks hoor Mja, we kunnen haar er wel op aanspreken dat wat ze doet niet echt handig is.. |
|
Little Queen Oudgediende
|
@DreamerTje: Omdat ik daar misschien ga studeren volgend schooljaar als ik dit jaar mijn diploma haal Alleen moet ik dan nog hopen dat ze die opleiding nog steeds verkort blijven aanbieden.. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Eerst maar eens afwachten wat de huisbaas doet |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
Ik kom jullie weer opvrolijken! |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote @MuseMatt: Zelf niets mee doen DreamerTje, laat de huisbaas het zelf doen. Dat hoef jij niet te doen. @MuseMatt: zei hij die de huisbaas bijna vermoorde vanwege de lekkage |
|
DreamerTje Oudgediende
Little Queen: Oooh, wat leuk Welke opleiding dan? Ik raad je sowieso de Hanze aan. Niet omdat ik tegen de HU ben, maar om de sfeer in de stad |
|
MuseMatt Oudgediende
|
@ladekast: nou, zo erg was het niet. Ik hoopte wel dat hij er snel iets aan ging doen. Dat deed hij ook, maar ik regel het in elk geval in beschaafde manier met hem |
|
DreamerTje Oudgediende
@MuseMatt: Als ik iets wil of als er iets kapot is in het huis, dan vraag ik dat ook heel netjes hoor Ik ga niet lopen zeiken en zeuren zoals m'n huisgenootje dat deed. |
|
Little Queen Oudgediende
|
@DreamerTje: Ik wil Verkort Fysiotherapie gaan doen, maar bij de Hanze gaat die opleiding aangepast worden alleen is er nu nog geen informatie over . Bij de HU bieden ze deze ook aan . En ik ben al eerder bij de HU wezen kijken en die sfeer vond ik daar ook erg leuk. Maar het is ook een beetje afhankelijk van wat vriendlief doet waar ik heen ga |
|
DreamerTje Oudgediende
Little Queen: Ah okee.. Nog even spannend dus! |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote: @DreamerTje: Ik wil Verkort Fysiotherapie gaan doen Little Queen: ken jij dan niet een beetje in de buurt komen wonen ? |
|
Little Queen Oudgediende
|
@DreamerTje: Ja, en het verrote is dat ik waarschijnlijk 0,niks van IB krijg dus ik moet daarnaast werken. Anders kan ik mijn opleiding niet betalen.. En ik moet dan ook op kamers enzo Dus ook eerst even nagaan wat het allemaal gaat kosten en hoe ik het moet gaan regelen voordat het allemaal definitief gaat worden. |
|
DreamerTje Oudgediende
Aha! Naah, hier in Groningen kun je vrij goedkoop op kamers en als je 'n callcenterbaantje neemt dan verdiend dat best wel goed hoor |
|
Little Queen Oudgediende
|
@DreamerTje: Ik hoop eigenlijk gewoon als Verpleegkundige aan het werk te kunnen en samen te kunnen wonen met Timo in een appartementje ofzo |
|
ladekast Oudgediende
|
Little Queen: in Dublin ? |
|