|
nietmeer
|
|
|
Spons Erelid
WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
Pita met roquefort, geitenkaas, oregano, tzatziki, sla, tomaat, komkommer, kruimelkaas en dille gemaakt ^----^ |
|
nietmeer
|
Bah, dit is echt een rare dag, eerst al mijn spier verekken en nu is er echt niemand online op msn |
|
nietmeer
|
mamameisje: nou vandaag ben ik eerst mn tussendoortjes vergeten mee te nemen naar mn stageplek (en ik moest tot half5 werken) en later morste ik chocolademelk op mn witte vest op dat moment was ik echt zo... en toen was het ook al zo rustig en dan nog rustiger... |
|
nietmeer
|
Bookwurm: wow, das ook rot zeg Maar is het echt de hele dag al zo rusitg op WMR? |
|
nietmeer
|
mamameisje: yep kijk maar terug er was alleen 1a2 keer een beetje drukker vanwege WMR-kok (maar dat was toen ik net kwam) en toen deus en banaal online waren was het even druk...maar verder was het zo rustig als ik weet niet wat! |
|
nietmeer
|
Bookwurm: Oh okay dan, ben benieuwt hoe dat komt |
|
nietmeer
|
dat vroeg ik mij dus ook af |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Hai, ben ik weer even, maar niet constant online ofzo. |
|
nietmeer
|
ik liet aan mijn zusje dit liedje horen omdat het lijkt op een ander christelijk liedje dat we zonet luisterde... Ik heb echt met die mensen te doen die in de concentratiekampen terecht kwamen. en al die andere joden die in spanning afwachtte of ze zouden worden gepakt enzo ik ben blij dat het over is |
|
Supermeid01 Erelid
Bookwurm: Ik heb de luisterCD het dagboek van anne frank, voorgelezen door carice van houten. Echt heel aangrijpend. ik moet het binnenkprt maar weereens gaan luisteren. |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ik hou niet van dat gezang gericht aan een god. En zeker niet meer nadat uitgekomen is wat heel veel hufterige priesters gedaan hebben. Mijn voorkeur gaat dan naar uit naar de strop om naar dat gezang te gaan luisteren. |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: waarom luisteren als je het ook kan lezen??? Quote @WMR-kok: En zeker niet meer nadat uitgekomen is wat heel veel hufterige priesters gedaan hebben. wat bedoel je daarmee? en hoi trouwens |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
Supermeid01 Erelid
@WMR-kok: ook goedenavond. Bookwurm: Ik heb het ook gelezen. |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
Wat hebben ze in de loop der tijd misdaan... Kinderen verkracht, seks hebben met het andere geslacht en kinderen die daaruit ontstaan worden geaborteerd en in kalkputten gegooid om de bewijzen te verhullen, ze hebben rooftochten gehouden om in naam van god het goud te stelen, ze hebben kruistochten georganiseerd om een ander geloof proberen uit te roeien... En ga zo maar door. |
|
nietmeer
|
Quote @WMR-kok: De kerk is de grootste leugen. jouw mening... @Supermeid01: kben nu een waargebeurd verhaal aan het lezen over de 2e wereldoorlog @WMR-kok: ik denk dat je het nu hebt over de katholieke christenen |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
@pfft: Hai pfft Hoe hufterig de kerk is geweest in de loop der eeuwen. Bookwurm: Ik ben helaas katholiek. En ik kots op die kerk. |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@WMR-kok: Duidelijk. Maar je bepaalt toch zelf of je gelooft? Bookwurm: Vind ik ook. Maar ja, ze hebben wel een boel narigheid uitgehaald en sommige gelovige mensen die gedragen zich als de meest idiote mensen. Dan denken ze niet eens meer aan god. |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
WMR-kok Oudgediende
@pfft: Ik geloof ook, en ik geloof dat ze voor hun misdaden terecht moeten staan. Maar ik geloof niet in de Katholieke kerk. En ik geloof dat ik honger begin te krijgen. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: ik ben protestants opgevoed @pfft: die personen laten de duivel weer toe in hun leven misschien onbewust, maar het kan ook bewust zijn..., maar als je het bewust wordt en je wilt verder leven met God moet je het aan Hem voorleggen en om vergeving vragen, zodat je weer verder met God kan leven. @WMR-kok: in welk geloof geloof je precies dan??? |
|
nietmeer
|
|
|