|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
|
|
nietmeer
|
@WMR-kok: in welk geloof geloof je precies dan??? |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@Supermeid01: Haaiiiiiiiiiiiiiiiii Bookwurm: Ik geloof er zelf niet in. Dus Maar, mijn helaas een paar weken geleden overleden oma, die was best wel gelovig. Toen ze overleed was ze dement als een deur, maar dat is eigenlijk ook het enige. Verder heeft ze een ernstig auto-ongeluk overleefd. 300 hechtingen 13 dagen in het ziekenhuis. Het was eigenlijk wel heel belangrijk voor haar. Ik denk dat ze zo hoop hield, want ze had het zeker niet makkelijk in haar leven. En tot slot was het echt een fantastisch mens. |
|
Supermeid01 Erelid
@pfft: Whats up? En HOLY SHIZZLE dat zijn een hoop hechtingen.. |
|
pfft Erelid
|
@Supermeid01: Ja, dat hoorde ik ook op de begrafenis. Het enige wat ik er eerder van gehoord was, is dat haar oog er half uit was gedonderd, terwijl andere familieleden dat nou weer niet wisten. Ook niet niks. Hier gaat t goed hoor Daar ook? |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ik geloof meer in de 10 geboden. Ik bid niet tot god, maar probeer zoveel mogelijk naar de 10 geboden te leven. |
|
Supermeid01 Erelid
Cool, toen ik daarnet naar boven liep hoorde ik een stukje van Avril lavigne met het liedje Smile op tv. Perfecte timing! (uwe majesteit) Leeuwenkoning, iemand? of ben ik de enige disney geek op wmr? ^_^ |
|
Styvon Erelid
WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Goedeavond allemaal. |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@pfft: wow...das veel(die hechtingen)... oog er half uitgedonderd... @WMR-kok: ah...ok...htis dat ik naar bed ga (kmoet morgen weer om 6 uur opstaan) anders was ik er nog graag nog iets meer over willen vragen enzo maar doeg allemaal tot laterss |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
Styvon Erelid
|
|
|
Styvon Erelid
|
Er word hier nog steeds flink geknuffeld zie ik. |
|
Supermeid01 Erelid
Doei @bookwurm! Sweet dreams! |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
pfft Erelid
|
@Supermeid01: Volgens mij zijn er wel meer mensen gek van Disney. Ik persoonlijk niet echt. Ken niet alles |
|
Styvon Erelid
|
@WMR-kok: sorry sweety, maar ik ben er nu weer. Voorlopig ben ik weer van de WMR partij. Beloofd. Kan nu ook via mobiel inloggen, hihihi |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
pfft Erelid
|
@Styvon: Dat is de weg naar nog meer verslaving. Stop het nu |
|
Styvon Erelid
|
@Supermeid01: ik ben ook gek op disney, en mijn kkids ook. Heb nog niet alles, maar ben druk aan t sparen. @pfft: ah wel nee joh |
|
Supermeid01 Erelid
Yay, i'm not the only onee! *drukt hand op onderbuik* ik heb een tante bij het rode kruis en die komt, hiep hoi. |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
Styvon Erelid
|
Niet alle nieuwe disneys vind ik leuk, maar Kuzco heb ik nu al zo ehm 30x gezien. |
|
Supermeid01 Erelid
Haha dat doet me denken aan dat liedje van vroeger. :3 ik heb een tante in Marokko en die komt, hiep hoi! ik heb een tante in Marokko en die komt, hiep hoi! Ik heb een tante in marokko, een tante in marokko, een tante in marokko en die komt! Wie kent het 2e vers? |
|