|
nietmeer
|
Nou...als vanavond de voetbaltraining door gaat, zal ik Robin maar gaan brengen...met deze temperatuur is het geen doen om er naar toe te fietsen en daarna weer naar huis. Dan is de gevoelstemp. rond de -14 |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
LessienElensar: Ik zou hem nog geeneens die kou insturen. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Op zich gaat het met trainen wel, dan is hij constant in beweging...maar naar huis fietsen was afgelopen maandag ook niet echt fijn...zijn handen leken zo uit de vriezer te komen Hij kon geen eens meer z'n veters los maken |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Schaatsen is de gevaarlijkste sport voor werkgevers. |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@lessien: wanten? |
|
nietmeer
|
@Delenn: Hij had fleecehandschoenen aan, maar die geven niet echt veel warmte met fietsen en ja...hij wil voor zo'n korte periode geen andere |
|
Delenn Oudgediende
sowieso zijn handschoenen veel kouder dan wanten en als hij niet anders wil dan is het eigen schuld |
|
nietmeer
|
@Delenn: Breng 'm vanavond wel met de auto en wanten vindt hij echt helemaal niets...hij wil perse handschoenen Maar snap niet, dat je met deze kou kinderen van 12 a 13 jaar gewoon laat trainen...zelfs nog jonger loopt rond met trainen. |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Net de halve stad door gefietst, wat een kou |
|
nietmeer
|
LessienElensar: zijn vingers vriezen er echt niet af hoor, laat 'm maar fietsen, wordt hij hard van! |
|
nietmeer
|
Banaal: Hij is al hard zat en de auto moet ook weer met deze kou even rijden... |
|
nietmeer
|
Stijf bevroren is hij harder! |
|
nietmeer
|
Zaterdag heeft hij in ieder geval geen wedstrijd, want de KNVB heeft de amateur wedstrijden landelijk afgelast, vanwege de strenge vorst Training gaat ook niet door door de kou en de vele afmeldingen, van kids die naar de open avond van middelbare schoon gaan |
|
Delenn Oudgediende
huh ik zie het sneeuwen, maar de lucht is strakblauw komt dat van het dak zetten ofzo?? |
|
Little Queen Oudgediende
|
|
|
Delenn Oudgediende
ja dat kan natuurlijk ook maar die groene kabouter die net naast me stond zag het ook |
|
Little Queen Oudgediende
|
@Delenn: Geeft een pilletje aan Delenn |
|
Delenn Oudgediende
lekker snoepje |
|
Little Queen Oudgediende