|
nietmeer
|
|
|
TeunSr Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
mamameisje: Oké, want een dame doet zoiets niet. |
|
nietmeer
|
@TeunSr: tja, maar ik ben geen dame |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
I'm.. In.. Trouble, i'm an addict im addicted to this guy, he's got my heart tied in a knot, and my stomach in a whirl! |
|
nietmeer
|
*brrr* |
|
nietmeer
|
*zucht* Ik haat mijn leven |
|
nietmeer
|
mamameisje: ??wat is er? |
|
nietmeer
|
Bookwurm: Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel en ben de hele dag al chagrijnig. |
|
Thaiko Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.814 S |
Hey allemaal Eindelijk weer wat vrije tijd. Ben mijn eigen webshop aan het oprichten en had tijdelijk echt ff geen eigen tijd. Nu alleen nog een contract tekenen met de host en hijs online |
|
nietmeer
|
mamameisje: lus je warme chocolademelk en een koekie? @Thaiko: hoe heet de website als ie online is? |
|
nietmeer
|
Bookwurm: Koekjeeeeeeeeeeeee |
|
nietmeer
|
*geeft koekje aan mamameisje* |
|
nietmeer
|
*eet het koekje op en gaat op een stoel zitten* Ik hoop dat Matthijs zo ook nog online komt |
|
Thaiko Erelid
Bookwurm: Waarschijnlijk gaat hij banaha heten. Website is ook vrij geel etc. Maar we zijn nog in gesprek met een aantal hosts, daarna komt hij online Naast mijn webshop wil ik ook een email server, ftp/ subversion en een warcraft website draaien. Veel hosts willen geen extern controle scripts uit laten voeren omdat dit erg in de weg zit met de beveiliging van het server huis. Maar dat hebben we nodig voor de warcraft server. En de enige die we hebben gevonden die het wel wilt doen wilt weer dat wij zijn email software gebruiken. En ik wil gewoon RoundCube software gebruiken. En als laatste wil ik ook nog op ene RedHat of Ubuntu server draaien. En niet op een kut windows systeem 3 Dagen geleden ben ik Senior Lid geworden en nu al weer stamgast Gaat snel |
|
nietmeer
|
@Thaiko: je bent wel veeleisend zeg en ik ben al een tijdje stamgast *geeft nog een koekje aan mamameisje* |
|
nietmeer
|
Wtf, mijn emailadres is geblokt |
|
Thaiko Erelid
mamameisje: Waar zit je met je email? Hotmail? Bookwurm: Ja he Ben ik altijd or ^^, moet gewoon perfect zijn. Ik wil 1 host voor alles wat ik doe. Niet 4 hosts voor elke service 1. |
|
nietmeer
|
@Thaiko: ja ook, maar het is mijn gmail die geblokt is |
|
Thaiko Erelid
mamameisje: Ow dan kan je die zo terugvragen. Gmail heeft gewoon een goede service. Ik heb op dit moment ook gmail. Door de nieuwe google policy wil ik er van af. Daarom zet ik nu ook mijn eigen email server op |
|
nietmeer
|
@Thaiko: tja, heb ik ook gedaan, maar ik heb nog niks teruggekregen |
|
nietmeer
|
@Thaiko: wat is de precies de reden dat je het niet meer wilt? |
|
Thaiko Erelid
mamameisje: Je kan het natuurlijk via verschillende manieren doen. Toen die van mij geblokked was heb ik ze mij een sms laten sturen. Daarna kreeg ik hem zo weer terug. Daarnaast kan je nog je geheime vraag doen, je wachtwoord laten resetten via een ander email die je van te voren hebt opgegeven of je kan ergen een formulier invullen om het te laten deblokkeren als het echt niet meer lukt |
|
nietmeer
|
*hoor een wekker (in ieder geval iets tikkens) en een fluit* |
|
nietmeer
|
@Thaiko: tja, weet ik, maar ik doe het tot die tijd wel met mijn hotmail. |
|
christian11x Erelid
WMRindex: 371 OTindex: 1.626
|