|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
En toen was't weer stil... |
|
nietmeer
|
|
|
Frostbite Erelid
|
mamameisje: Nou ik vind't toch wel behoorlijk stil zo met z'n tweetjes |
|
nietmeer
|
@Frostbite: ja, dat wel, maar we kunnen er nou eenmaal niks aan doen |
|
Frostbite Erelid
|
mamameisje: *niets |
|
nietmeer
|
@Frostbite: grrrrrrrr hou nou eens op met dat verbeteren |
|
Frostbite Erelid
|
mamameisje: Nu zeg, ik heb dat al een paar weken niet meer gedaan. |
|
nietmeer
|
|
|
Frostbite Erelid
|
mamameisje: Des te meer een reden voor mij om ermee door te gaan, aangezien jij het vervelend vind zul jij jouw schrijfwijzen aan moeten passen zodat ik niets te verbeteren heb. |
|
nietmeer
|
@Frostbite: Oops, had ik niet moeten zeggen Maarja, het kan me eigenlijk niet zoveel schelen, het is gewoon irritant |
|
Frostbite Erelid
|
mamameisje: Geen paniek, verbeteren is niet altijd leuk |
|
nietmeer
|
@Frostbite: Oh mooi, daar ben ik blij mee. Ik was even bang dat je me de rest van mijn leven zou kwellen met die verbeteringen |
|
Frostbite Erelid
|
Quote mamameisje: @Frostbite: Oh, mooi, daar ben ik blij mee. Ik was eventjes bang dat jij mij de rest van mijn leven zou kwellen met die verbeteringen Dus heb je nog iets interessants meegemaakt? |
|
nietmeer
|
@Frostbite: Als je kleding kopen interessant vindt, dan heb ik inderdaad iets interessants meegemaakt En je moet nu echt kappen met die verbeteringen!!!! *gaat zielig in een hoekje zitten* |
|
Frostbite Erelid
|
mamameisje: Wel, ik ben op zoek naar kledij atm, maar het is vrij moeilijk kiezen tussen al het moois wat er te koop is: klik |
|
nietmeer
|
@Frostbite: Je zal toch echt zelf moeten beslissen wat je koopt *zit nog steeds in het hoekje en pakt nog meer chocolade* |
|
nietmeer
|
ben er weer |
|
nietmeer
|
@Bookwurm: gezellig |
|
nietmeer
|
het is maar wat je gezellig gaat noemen want ik ben vandaag echt in een spambui en dan kan ik soms wel is dingen uitkramen... |
|
nietmeer
|
Bookwurm: geeft niet, daar wordt ik vast wel vrolijker van tenminste wel vrolijker dan ik nu ben, dus kom maar op |
|
nietmeer
|
zal proberen want ik ben nu een beetje op ik wil mn ogen sluiten en heerlijk wegdommelen op de muziek het is nu echt erger omdat ik er ook over praat *snuuuuuurk* help? ik val in slaap zometeen |
|
nietmeer
|
Dan typ je toch met je ogen dicht?? |
|
nietmeer
|
dan krijg je dit; ha;;o ik bem Bpplwoe,"ja |
|
nietmeer
|
Hahaha, laat maar zitten, ik begrijp er nu niks meer van |