|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
*maakt nog ff snel het laatste huiswerk* |
|
nietmeer
|
doe ik morgen wel |
|
nietmeer
|
ik kan het beter nu maken, anders krijg ik weer strafregels |
|
nietmeer
|
strafregels kdacht dat dat op de basisschool was dat je dat moest doen |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
mamameisje: Ik doe nooit iets tijdens/buiten de les, ook geen strafwerk. |
|
nietmeer
|
Bookwurm: nope, hier krijgen we ze ook nog |
|
nietmeer
|
liedje helpt ook echt om wakker te blijven |
|
nietmeer
|
tja, bij mij wekrt niks om wakker ter blijven, nouja 1 ding dan |
|
nietmeer
|
Matthijs? |
|
nietmeer
|
|
|
The-Enflamer Erelid
WMRindex: 704 OTindex: 1.541
|
morgen weer naar mijn stage toe lekker werken. gisteren hadden we een rit naar zwitserland maar dat is mis gegaan. de douane daar heeft mijn stage bedrijf een boete gegeven en daar betalen ze met kronnen 1 kroon is 1.35 euro. boeten 2 a 3000 kronnen. dat is 4050 euro en nog wat papier werk wat ook geld kost. al met al een duren rit |
|
Thaiko Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.814 S |
Bookwurm: Lekker aan het soggen?? Luister je nog steeds naar je Indianen muziek? mamameisje: Op welke school zit je dan? (Dan weet ik dat ik daar nooit in de buurt moet komen , haat strafregels schrijven, tevaak gedaan op de basisschool...) @Frostbite: Ik moet 4uur in de bus zitten per dag. Dus dan doe ik altijd al mijn huiswerk. Ik heb altijd met laptop mee naar school dus kan ik ook presentaties maken in de bus etc |
|
Thaiko Erelid
|
|
nietmeer
|
|
|
The-Enflamer Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@Thaiko: Ik zit gewoon op de enige goede school in Delfzijl Alhoewel, zo goed is ie ook weer niet, ik kan me er niet concentreren |
|
nietmeer
|
@Thaiko: en mijn indianenmuziek is trouwens al afgelopen heb nu andere muziek op staan |
|
nietmeer
|
|
|
Thaiko Erelid
@The-Enflamer: Owkeej, kende ik nog niet. Waar staat b en f voor? Burn en Fire? Als dat zo is weet ik ook gelijk waarom die boetes mamameisje: Owkeej, maar je zit nog op de middelbare neem ik aan? Bookwurm: aaahhh , Ik zit nu naar Within Temptation te luisteren. Enige goede NL band (Voor als je niet aan het game bent) |
|
nietmeer
|
|
|
The-Enflamer Erelid
|
Bookwurm: is een logistiek bedrijf wij hebben de vrachten die naar de klanten moeten maar geen vervoerder. Wij bieden vrachten aan voor bijvoorbeeld 300 euro als de vervoerder akkoord gaat kan het ons 450 euro opleveren. dus 150 euro in de zak. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
*gaap* Ik begin toch wel een beetje moe te worden |
|
The-Enflamer Erelid
|