|
ikke98 Erelid
WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
Bookwurm: mijn rooster elke dag 8.30-14.30 |
|
nietmeer
|
ikke98: beter dan die van mij ik hoef pas om 8 uur bij mn stageplek te zijn maar ik weet (nog) niet hoe lang zo'n stagedag precies gaat duren |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Vroeger, in mijn jeugd zo'n pakweg een paar duizend jaar terug, hadden we gewoon van half negen tot 4 uur les, alleen was je vrij op woensdagmiddag. |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
Bookwurm: Daarna, op de mavo. Tenminste, dat is wat ik me nog herinner. Bestaat het eigenlijk nog, de mavo? |
|
nietmeer
|
tegenwoordig heet het vmbo, maar volgens mij heb ik wel is gehoord dat sommige scholen nog mavo zeggen |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Zo, en hoe is het hier dan ? |
|
WMR-kok Oudgediende
@ladekast: Goed en rustig. Koffie? *Zet Senseo Extra Dark.* |
|
nietmeer
|
@ladekast: das een poosje geleden dat je hier in het cafe bent geweest of spam ik gewoon teveel? en gaat prima hoor |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Nee ik ben een tijdje niet geweest, even geen behoefte aan |
|
nietmeer
|
ah ok ik ben het journaal kijken |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
@WMR-kok: En wat als dat kind het nou wíl? Is het dan nog steeds verkrachting? |
|
WMR-kok Oudgediende
Van mij mogen ze dan zelfs zwaardere straffen uitdelen. Ik vind de straf nog te laag. @Frostbite: Ik vind van wel. |
|
Frostbite Erelid
|
Quote: het met geweld tegen de zin van de partner volbrengen van coïtus Dat lijkt mij dus van niet. Edit: ik verdedig pedofielen niet, maar ik vind dat je het geen verkrachting kunt noemen wanneer het 'slachtoffer' er geen tegenzin bij heeft. |
|
WMR-kok Oudgediende
Een kind kan gehersenspoeld worden en verleid worden. Een kind kan zich niet verdedigen tegen een volwassene. |
|
Frostbite Erelid
|
Op zo'n moment valt het dus onder Quote: tegen de zin van de partner volbrengen van coïtus , omdat die persoon het onder normale omstandigheden dus niet zou willen. Daar ben ik het met je eens. Maar ik denk dat er genoeg meisjes van 11 (groep acht basisschool) zijn, die nieuwsgierig zijn. Overigens vind ik dat niet kunnen, maar dat is een ander subject. |
|
WMR-kok Oudgediende
Een volwassene moet zijn/haar verstand gebruiken, en is verantwoordelijk voor zijn/haar eigen daden. Seks met kinderen is niet normaal vind ik en moet zelfs veel zwaarder gestraft worden dan een verkrachting van een volwassene. |
|
nietmeer
|
*komt het cafe binnen gelopen* |
|
WMR-kok Oudgediende
*Gooit mamameisje in de ballenbak.* |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
mamameisje: Kan je wat spelen voordat je hamburger klaar is. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: ik neem geen hamburger, ik neem helemaal geen vlees |
|
nietmeer
|
*hejajajaheja hejajajajaheja hejajajajaheja* ze verwachten morgen weer sneeuw ... |
|
WMR-kok Oudgediende
mamameisje: Vegaburger. |
|