|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Rettich is rammenas, ik weet nog niet hoe het smaakt. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.034 OTindex: 93.514
|
@mamameisje: vreselijk zeg, en wat nu verder? @WMR-kok: smaakt lekker |
|
nietmeer
|
@allone: ik weet het niet, ik krijg nu sowieso eerst die operatie binnenkort en we kijken wel even verder |
|
allone Oudgediende
|
mamameisje: okay... en kan er niets aan dat pesten gedaan worden |
|
nietmeer
|
mamameisje: niet voor jou, maar wat ben ik blij dat ik niet meer in zo'n klas zit waar ik echt gepest wordt. sterkte meid ook met je enkel wanneer moet je geopereerd worden? |
|
nietmeer
|
@allone: tja, niet echt. Het probleem is dat er altijd wel een nieuw persoon opstaat om me te pesten |
|
nietmeer
|
@Bookwurm: daar zijn we nog over aan het bespreken, wat het beste uitkomt |
|
nietmeer
|
mamameisje: wat is er precies gebroken of gescheurd of wat dan ook? |
|
nietmeer
|
Bookwurm: in eerste instantie zijn het de enkelbanden die ingekort moeten worden |
|
nietmeer
|
ik ga maar eens slapen, byebye |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
|
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Goeienavond, ik zit niet zo lekker in m'n vel.. |
|
allone Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Supermeid01 Erelid
Bookwurm: @allone: Dat met die knie is natuurlijk superbalen, maar ik zit ook erg in over school.. ik moet een sector gaan kiezen En veel zorgen over me vriendje. Ik heb vandaag nog helemaal niets van hem gehoord en gisteren ookal niet. En meestal wenst hij me wel een fijne dag en zegt hij goeie morgen.ik heb al 3 x een berichtje gestuurd. |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: sterkte met je knie ik vond het ook moeilijk om een sector te kiezen hoop voor je dat het goed komt met je vriendje |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
Als je iets in de medische richting wilt doen, neem je NG, als je iets technisch wilt doen, neem je NT, voor de andere opties kan'k je niet helpen jammergenoeg. Ik heb zelf een dubbelprofiel NG/NT, maar eigenlijk heb ik gewoon willekeurig gekozen in de derde, omdat het me toch allemaal niet zo veel uitmaakte |
|
nietmeer
|
Quote @Frostbite: maar eigenlijk heb ik gewoon willekeurig gekozen in de derde, omdat het me toch allemaal niet zo veel uitmaakt ik heb de sector gekozen die ik het allerleukste vind |
|
Supermeid01 Erelid
hm, ik denk dat ik sector zorg en welzijn ga doen.. |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: ik kan niet zeggen hoe dat bevalt, want zelf heb ik de sector techniek gekozen ik ga |
|
Supermeid01 Erelid
Bookwurm: later. |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.391
|
Fijne avond en welterusten voor strakjes |
|
WMR-kok Oudgediende