|
TeunSr Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Quote @allone: .. tot straks, moet nu gaan.. Kom je naar Helmond? |
|
nietmeer
|
Hallo |
|
nietmeer
|
tussen kwart over 11 en half 12 begon het te sneeuwen en nu kan ik zowat mn hele wijsvinger erin stoppen |
|
nietmeer
|
@Bookwurm: Oh bij ons is het rond 11 uur gestopt met sneeuwen en nu begint het al weer een beetje te smelten. Al heb ik op school in het tussenuur wel een geweldig sneeuwballengevecht gehad Edit: Wat een stilte |
|
christian11x Erelid
WMRindex: 371 OTindex: 1.626
|
hoi mensen ben ik een dag ziek komt er sneeuw |
|
nietmeer
|
|
|
christian11x Erelid
|
@mamameisje: hoi keek net even op je blog wat antwoorde matthijs toen de leraar voreg hoe seks met jou was |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.034 OTindex: 93.514
|
@TeunSr: andere keer.. hoe was t met de MRI? |
|
christian11x Erelid
|
mamameisje: sorry voor het plagen maar kon het niet laten |
|
nietmeer
|
@christian11x: Mathhijs zei niks, hij was even geschokt als ik. En liep toen gewoon weer het lokaal uit terwijl hij mij mee trok, en dat liet de docent gewoon toe, terwij de docent zei: ''laat die 2 maar even alleen '' Bah ik haat die vent.... |
|
nietmeer
|
internet lag er zonet even uit dus daarom reageerde ik ff niet |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
letten we even op het dubbelposten ? |
|
nietmeer
|
Bookwurm: geeft niet hoor het is hier gezellig genoeg |
|
christian11x Erelid
|
mamameisje: waarom een docent die lef heeft om dat soort dingen te flikken vind ik juist lijp als ik ooit docent word zou ik zo handelen of tenminste bij het eindeEDIT mensen heb iets nieuws geleerd: niet dubbelposten wanneer er 2-3 mods online zijn |
|
nietmeer
|
@christian11x: Tja, niet leuk hoor. Hij plaagt wel vaker, maar dit ging gewoon te ver. |
|
christian11x Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@christian11x: Hij bedoelde het ook niet slecht, daar ken ik hem goed genoeg voor, maar zulke dingen vraag je gewoon niet. een tas uit het raam gooien(jammer genoeg die van mij)gaat nog wel en al die andere lollige opmerkingen van hem ook nog wel, maar echt dit gaat te ver |
|
christian11x Erelid
|
mamameisje: oke maar moet weer gaan ik had es perongeluk mijn eigen sleutels van de derde verdieping omlaag gegooit |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Ben er weer! |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: heey Ik ben weer weg, Matthijs en ik gaan even naar buiten, het sneeuwt hier weer laterssss Edit MuseMatt: svp niet dubbelposten! |
|
nietmeer
|
Quote @christian11x: ik had es perongeluk mijn eigen sleutels van de derde verdieping omlaag gegooit das niet zo slim @Supermeid01: mamameisje: internetverbinding lag er zonet alweer uit en alweer Quote: Door de sneeuw kan het komende nacht flink koud worden, lokaal zelfs -18, aldus de zegsman. Volgens hem houdt de winter mogelijk nog een week aan. Het was in bijna het hele land vrijdag niet warmer dan -5 graden, behalve in een strookje aan de westkust; daar was tijdelijk sprake van dooi. ik ben ff eten |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
mamameisje I AM Jealous. gitaaaaaaaaaaaarleeeeeees |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
|