|
nietmeer
|
Ik ben zo terug, we gaan ff een nieuwe fles cola halen |
|
nietmeer
|
Quote mamameisje: En ook dat ik dan een heel gesprek met iemand voer, maar dat anderen die persoon niet kunnen zien.En dat vind ik persoonlijk nog enger dat heeft 2 mensen die ik ken ook dat zijn zo gezegt geesten tot straks als je de nieuwe lege fles cola hebt opgehaald |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@christian11x: Kleine lettertje en hele kleine letters zijn wettelijk verboden christian. Geesten oproepen heb ik vroeger ook aan gedaan. Totdat omstanders bang begonnen te worden. |
|
nietmeer
|
Ik ben er weer |
|
TeunSr Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Ik ga weer |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
mamameisje: @TeunSr: @WMR-kok: mag ik ze allemaal vond het wel leuk gezegd door een man uit rusland; -42 is koud, -25 is warm en -15 is eigenlijk zo warm, dan lijkt het wel zomer |
|
nietmeer
|
mamameisje: neem je alles zo persoonlijk? |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Quote Bookwurm: mamameisje: @TeunSr: @WMR-kok: mag ik ze allemaal vond het wel leuk gezegd door een man uit rusland; -42 is koud, -25 is warm en -15 is eigenlijk zo warm, dan lijkt het wel zomer en bij 22 graden koken ze dood? |
|
nietmeer
|
stilte |
|
nietmeer
|
nosphoenix: geen idee daarover zei die niks mamameisje: valt toch nog best wel mee *if I could only safe the day here in your world I can stay for love, love is worth the fall* |
|
nietmeer
|
Bookwurm: nouuuu, dat weet ik nog zo niet |
|
nietmeer
|
mamameisje: het is maar net wie er online is en of diegene iets te zeggen heeft *sleep, darling sleep dream, darling dream* |
|
nietmeer
|
Bookwurm: ja, das waar. |
|
nietmeer
|
of je moet onzin gaan vertellen want dan wordt het ook minder rustig want meestal reageren mensen wel op onzin dingen |
|
nietmeer
|
Ja, maar wat voor onzin zou ik moeten vertellen dan? Wat ik met matthijs aan het doen ben ofzow? |
|
nietmeer
|
geen idee en nee hoor dat hoeft niet ik denk dat het zometeen nog stiller gaat worden |
|
nietmeer
|
Oh? hoezo dat dan? |
|
nietmeer
|
omdat ik huiswerk moet maken dat ik niet wil maken en ik wil gaan lezen en ik wil slapen |
|
nietmeer
|
Het is weekend!!!!! Dan maak je toch geen huiswerk? |
|
WMR-kok Oudgediende
mamameisje: Het is weekend, maar dat wil nog niet zeggen dat je vrij van studeren bent. |
|
nietmeer
|
mamameisje: tegenwoordig moet ik ook in de vakantie's mn huiswerk maken, want dan geven ze iets op voor de vakantie en net na de vakantie moet je inleveren of heb je er een toets van @WMR-kok: helaas niet nee |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: ik wel Bookwurm: Lol, wij krijgen bijna nooit huiswerk voor na het weekend |
|