|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
@WMR-kok: Lui zijn vermoeid mij nooit hoor. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: tja, ik raak op dit moment vermoeit door iets anders |
|
flyingdutchy Oudgediende
WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
nietmeer
|
flyingdutchy: zoiets |
|
WMR-kok Oudgediende
flyingdutchy: Voor de menopauze is ze nog te jong. @FD, Zat daarnet te luisteren naar de WC.-experience. Eindelijk, na 8,5 dagen. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
mamameisje: ja dan zijn de meiden altijd gevaarlijk en tja zodra je ouder wordt zal het er vast niet beter op worden xD. @WMR-kok: nee moet wel kunnen hoor , tegenwoordig kan alles op jonge leeftijd xD. haha genieten van het gespat van water en de trombone met een goede bass erbij en een harde plons aan het einde . |
|
WMR-kok Oudgediende
Het gaat aardig goed. Alleen is het maar de vraag of ik deze week de 5 gerechten haal. Moet er nog 2 maken voor zondagavond. |
|
nietmeer
|
flyingdutchy: en ik ben sowieso al gevaarlijk Vooral als ik bij mijn vriend ben(wat ik nu jammer genoeg voor jullie ben ) |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: mooi zo . haha nog steeds druk aan het koken dus , op hoeveel gerechten zit je nu? moet wel lukken voor zondag avond toch? morgen 1 maken en overmorgen ^^. mamameisje: haha ik geloof er niks van , volgens mij ben je zo'n klein lief schattig meisje . |
|
WMR-kok Oudgediende
flyingdutchy: En daarna 3 keer een waterval. Ik zit dit jaar op 23 recepten die bereid zijn. |
|
nietmeer
|
flyingdutchy: nee hoor, ik ben helemaal niet schattig |
|
WMR-kok Oudgediende
In totaal 551 recepten online op het moment. |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: haha ja dat ontbreekte er nog , dus alles was aanwezig xD. oké dus al weer hard aan het werk geweest dit jaar en hoeveel zijn het in totaal bij elkaar wat je in alle jaren hebt gemaakt ?zo je hebt er al behoorlijk wat gemaakt , goed bezig hoor . mamameisje: ik geloof er niks van , bewijs eerst het tegendeel maar . |
|
nietmeer
|
flyingdutchy: hoe wil je dat ik dat bewijs? |
|
WMR-kok Oudgediende
flyingdutchy: Ik denk dat ik binnen 3 uur weer moet. mamameisje: Proces verbalen om maar een voorbeeld te noemen. flyingdutchy: van de recepten zijn 465 met foto. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
mamameisje: tja dat mag je zelf weten . @WMR-kok: haha heb je te veel laxeermiddel in de whisky gedaan? dus nog 35 recepten met foto en je hebt de 500 recepten bereikt die helemaal compleet zijn . |
|
nietmeer
|
flyingdutchy: ja maar, ik ben inspiratieloos op dit moment |
|
WMR-kok Oudgediende
flyingdutchy: Het was 8,5 dagen geleden dat ik voor het laatst kon. Ik wil eind 2013 alles met foto hebben. Dat betekend dat ik 1 recept per week gemiddeld moet bereiden die al op de site staan die nog geen foto hebben. |
|
nietmeer
|
Pieing in your pants isn't funny. (Nee, ik heb niet in m'n broek geplast ) |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
F*ck f*ck f*ck ik heb al 2 dagen niks van hem gehoord, ik ben f*cking mega bezorgt, hij neemt ook z'n telefoon niet op. Wat moet ik doen?! |
|
WMR-kok Oudgediende
Alev: But it is funny when you see it happen with others. |
|
nietmeer
|
Hm, ik kan niet spellen. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
mamameisje: maar je hebt daar toch geen inspiratie voor nodig , tenzij je wel een lief en schattig meisje bent, want die moeten nadenken over hoe ze kunnen bewijzen dat ze het wel zijn maar het eigenlijk niet zo is . @WMR-kok: zware crash daarbinnen dus , anwb heeft veel werk gehad om het te herstellen ;P. Alev: dat is wel leuk, vooral met dit weer buiten xD, behalve als het bij jezelf gebeurd . @Supermeid01: bij 'm langs gaan? |
|