|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
@Supermeid01: Nu kijk, je loopt naar't treinstation, koopt een kaartje en gaat in de ,niet te vergeten; juiste, trein zitten. Edit: ik lees net mijn stukje tekst hierboven en daar staan me toch een hoop leestekens |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Alev: Ik dacht dat het een stuk verder zou zijn vanaf Equestria's Rainbow Cave's Corner. |
|
Frostbite Erelid
|
@WMR-kok: Dat valt wel mee hoor, we hebben ook nog een trein |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Rainbows will bring you everywhere. It's faster then NS. But it isn't cheap |
|
WMR-kok Oudgediende
Alev: A rainbow will bring you to Odin. |
|
nietmeer
|
@Frostbite: Maar da's niet de Rainbow Cave. Da's het station van Equestria |
|
flyingdutchy Oudgediende
WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Frostbite: ns leert het ook nooit met de sneeuw, ze zouden gewoon eens naar oosterijk of zo moeten kijken, daar valt veel meer sneeuw, maar toch rijden de treinen daar normaal . haha maar leedvermaak is vaak leuker als je het met je eigen ogen ziet gebeuren . @Supermeid01: lol even helemaal vanuit het hoge noorden daar heen reizen , tegen die tijd dat ik er ben, ben je vast al 20x heen en weer geweest . Alev: dat valt ook nog makkelijk te doen , ik kon alleen in de weekenden erheen want ja doordeweeks was echt onmogelijk als je de hele dag op school zit of op stage . ik zal er zo ook maar weer eens vandoor , morgen weer een lange dag . |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Odin? Ik ken 'n Odahviin... Ik moet stoppen met Skyrim |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
@Frostbite Nu nog zeker? Dat gaat me moeder leuk vinden. |
|
Frostbite Erelid
|
Alev: True, maar je kan'r wel komen @Supermeid01: Ik denk ook niet dat het slim is om onaangekondigd op je vriendje zijn deurmat te staan. |
|
WMR-kok Oudgediende
Alev: Quote: Bifröst (Schommelige hemelstraat) is in de Noordse mythologie de driekleurige regenboogbrug, die Asgard en Midgard met elkaar verbindt. |
|
nietmeer
|
|
|
Frostbite Erelid
|
Quote Alev: @WMR-kok:Ik ken 'n Odahviin... Ik moet stoppen met Skyrim Je bedoelt dovahkiin? |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
Frostbite Erelid
|
@Relpa: Ja dat weet ik, Odin, Germaanse godheid enzo. |
|
WMR-kok Oudgediende
@Relpa: Goedenavond. En pappie van Loki. |
|
nietmeer
|
Cesar Milan zit in de auto met 2 honden. Kan niet normaal rijden, want hij moet ze steeds corrigeren. Een ongeluk kan makkelijk gebeuren. Zie ik dat hij de gordel niet om heeft. Vind ik niet kunnen |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@Frostbite: Nee, Odahviin de draak. Best awesome draakje |
|
Frostbite Erelid
|
Alev: Ah okay, tja d'r zijn wel meerdere namen, moeilijk uit elkaar te houden haha. @WMR-kok: De Scandinavische landen vallen ook onder Germanië. |
|
WMR-kok Oudgediende
@Frostbite: Ik dacht van niet. Maar ik kan het fout hebben. Want in dat geval zou ook hier Odin de macht hebben gehad. |
|
nietmeer
|
@Frostbite: Dovahkiin, Odahviin, Alduiin, Phartaax... |
|
Frostbite Erelid
|
@WMR-kok: Ik denk dat Noormannen dezelfde goden aanhingen als de Germanen, maar ik kan't ook weer allemaal door elkaar aan't gooien zijn, mijn geheugen is echt een zeef met veel te grote gaten |
|
Frostbite Erelid
|
Alev: Aha! Nee! het is niet Phartaax maar Paarthunax! Of heb ik het nu alweer mis? |
|