|
Arya Oudgediende
WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
ik heb geen rijles meer.. : T hier in Cborg volgen is onmogelijk met mijn roster. toevallig deze week intro dus nog wat minder lessen maar vanaf volgendew week ben ik weg hier van 7 tot half 7 xD |
|
nietmeer
|
da's jammer ik heb ook geen rijles. auto was er nog niet om kwart over 10, kijk ik op het kaartje, is het van 1-3... lekker wakker ben ik |
|
nietmeer
|
@Jersan: tja, je hebt dan tenminste wel de tijd om rustig wakker te worden. |
|
Arya Oudgediende
|
lekker wakker inderdaad jersje, moet je ook niet doen he ik heb net even slaapzak en spullen gepakt, ga vanmiddag naar de ardennen met shcool xD |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
succes in die kou Arya |
|
Arya Oudgediende
|
we hebben in ieder geval een verwarmde blokhut.. |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Boodschappen zijn in huis. |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.492 OTindex: 6.503
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
@MIADIA: Inderdaad. Hoef nu niet meer de deur uit. |
|
Arya Oudgediende
|
ik ga lekker naar de ardennen om te bevriezen byes! |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
hey fijne mensjes |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.492 OTindex: 6.503
|
@WMR-kok: het hele weekend niet? heerlijk nu nog een open haard en warme choco |
|
nietmeer
|
Mooi geld overschrijven is gelukt *ik ben blij * |
|
WMR-kok Oudgediende
Tazmanian Devil: Hey Taz @MIADIA: Morgen moet ik weer de deur uit voor nieuwe boodschappen. Ik haal maar voor 1 à 2 maaltijden tegelijk in huis. afbeelding Momenteel zit ik in mijn China fase. |
|
nietmeer
|
Hela hola kindercola! |
|
Delenn Oudgediende
liever kipsleverworst dan gewone leverworst |
|
nietmeer
|
Lekker! Ik had vandaag de meeste irritante bijwerking van tramadol |
|
Delenn Oudgediende
ah je stopte met ademhalen? of kon je je kindertjes niet op de trein zetten? Zeer vaak (> 10%): misselijkheid, duizeligheid. Vaak (1-10%): obstipatie, braken, droge mond, zweten, verwardheid, hoofdpijn, slaperigheid. Soms (0,1-1%): dyspepsie, kokhalzen, diarree, moeheid, jeuk, huiduitslag, urticaria, orthostatische hypotensie (m.n. na snelle i.v. toediening), cardiovasculaire deregulering (palpitaties, tachycardie). Zelden (0,01-0,1%): dyspneu, wazig zien, stemmingsveranderingen, hallucinaties, verwardheid, angst, nachtmerries, cognitieve en sensorische stoornissen, tremor, paresthesieën, anorexie, mictiestoornissen, motorische spierzwakte, coördinatiestoornis, syncope, convulsies. Zeer zelden (< 0,01%): bradycardie, vertigo, voorbijgaande roodheid van het gezicht en hals, allergische reacties (bv. bronchospasme, angio-oedeem), anafylaxie, stijging van leverenzymwaarden. Ademhalingsdepressie kan optreden. Verder zijn gemeld: spraakstoornissen, mydriasis |
|
nietmeer
|
het is nog altijd zwembad Delenn.. Maar inderdaad, het was net alsof ik een blok beton uit mn reet moest persen |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
oh dat had ik net ook, maar dan vanwege de exorbitante hoeveelheid alcohol die ik gisteren naar binnen heb gewerkt. |
|
Delenn Oudgediende
oh, m'n vader heeft het altijd over mandela op de trein zetten, dus die zal ik wel door elkara hebben gehaald dan moet je movicolonzakjes vragen banaal of heel veel vezels gaan eten |
|
nietmeer
|
@Delenn: ik heb die ook, maar movicolon is vies |
|
Delenn Oudgediende
ze zijn er in 100 smaken banaal, neutraal, sinaasappel, banaan etc en je mag ze overal doorheen doen (vla ofzo, dan proef je het nauwelijks) |
|
nietmeer
|
@Delenn: ja, maar door de cola is ook ranzig, dan krijg je zout smakende cola Maarja, nu ik weet dat het op de wc puur afzien is, is de vergelijking ook anders geworden |
|