|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@bookwurm; ah, dat klinkt goed |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
@MIADIA: Nee, ik had wat beters te doen |
|
Delenn Oudgediende
beter dan WMR? |
|
Justist Erelid
Jep. Het heet Wow |
|
nietmeer
|
@Justist: oke dat is dus het enige op aarde wat triester is dan WMR |
|
Justist Erelid
@Banaal: Dan vraag ik me toch af waarom er meer mensen op Wow zitten dan op WMR |
|
nietmeer
|
|
|
Justist Erelid
Bookwurm: Ik ook, maar ik vind het gewoon leuk. En het is net als drank: zolang je het in beperkte mate gebruikt, ruïneert het niet je leven |
|
nietmeer
|
@Justist: Drank verpest je leven in grote mate ook niet |
|
Delenn Oudgediende
Quote @Justist: Bookwurm: Ik ook, maar ik vind het gewoon leuk. En het is net als drank: zolang je het in beperkte mate gebruikt, ruïneert het niet je leven behalve als je het met mate gebruikt tijdens je zwangerschap of als je allergisch bent voor alcohol, of als je jong bent (<15) |
|
Justist Erelid
Banaal: Wat voor leven leid jij dan dat drank in grote mate je leven niet (verder) verpest? @Delenn: Als je het gebruikt onder de 24 schijnt het de groei van je hersenen aan te tasten. |
|
nietmeer
|
@Justist: Het goeie leven. Maar ik ben geen alcoholist |
|
Delenn Oudgediende
@Justist: hersenen groeien niet maar ontwikkelen en schijnen is een understatement maar dat is vooral onder de 15, onder de 24 ook wel, maar vooral onder de 15, daar ontwikkelen hersenen het hardst. |
|
nietmeer
|
Want, een alcoholist heeft alcohol nodig. Ik heb alcohol. |
|
nietmeer
|
ik ga |
|
Justist Erelid
@Delenn: Voordeeltje is dan weer dat Wow de ontwikkeling van de hersenen niet stopt of vertraagt. Banaal: Net als dat ik geen Wow-verslaafde ben. Ik heb het niet nodig, ik heb het. |
|
nietmeer
|
@Justist: Wel de ontwikkeling van sociale vaardigheden |
|
Justist Erelid
Banaal: Klopt wel. Ik zit minder op Facebook dankzij Wow |
|
Thaiko Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.814 S |
|
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
@Thaiko: Congrats. yay, we hebben net eventjes 20 seconden met elkaar gepraat. ^_^ Hij noemde me 'love' dus ik weet dat hij me niet is vergeten. And now i feel like listening to this: KlikKlik |
|
Thaiko Erelid
|
|
Justist Erelid
@Thaiko: Officiële Heb ook een weekje ofzo op een 1.12 gespeeld, maar sprak me niet zo aan (als je gewend bent aan cata ) Gefeliciteerd! |
|
Thaiko Erelid
@Justist: 1.12.1 had de beste raids, 2,4,3 had de beste pvp. wotlk had niks goeds. Cata heeft redelijke pve maar meer eigelijk niet. Ze hebben het spel meer verpest. We zijn op dit moment een project aan het oprichten waarmee ik de 1.12.1 ga administrate en ga zorgen dat alle server aan elkaar worden verbonden. Daarnaast gaan we dan ook een tbc, wotlk en cata server doen. Heel erg jammer dat Blizzard geen classic server meer heeft, dan maar zo |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Ohja, edit het was eigelijk deze, want die is naar mijn mening was 'zachter'. De harp vindt ik ook prachtig. Maar die andere is ook wel vrolijk. klik hier(Edit: Like a sir! Lady!) |
|
Justist Erelid
@Thaiko: Ieder zo zijn mening. Ik ben pas bij WotLK ingestapt, dus ben 'anders opgevoed' |
|