|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Ik ga een boek lezen nadat ik deze prachtige muziek op mijn ipod heb gezet. |
|
Thaiko Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.814 S |
@Justist: Haha ja zeker, daarom willen we ook meerdere servers, zodat iedereen akn doen wat hij wilt en dat iemand die classic klaar heeft door kan gaan op tbc etc |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
Thaiko Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.814 S |
@Supermeid01: Waarschijnlijk omdat de draad is beschadigd, dat ik gewoon altijd het geval... Dan zeggen ze er zuinig op te zijn en draaien ze het draad erg hard op. Zo'n draadtje is ongeveer 1mm dik (Zitten er wel meerdere in). En dan denken ze dat het goed is... Of omdat ze hem te strak in hun zak doen waardoor de aansluiting los gaan zitten |
|
Supermeid01 Erelid
@Thaiko: Nee, er is blijkbaar iets mis met de oortjes-aansluiting van mij ipod, gelukkig mankeert de koptelefoon niets. weet jij misschien hoe je een backup maakt van alle liedjes op je ipod? Er staan wel iets als 530 nummers op en als ik die kwijtraak ga ik dóóóóóóóóód. |
|
Wolfje Oudgediende
WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
AaaawhoeeeeHHH! *komt blij binnen gestormt* |
|
nietmeer
|
hallo iedereen |
|
nietmeer
|
hallo mensjes @Wolfje: zeg op!! wat is er met jou aan de hand dat je zo blij bent? @mamameisje: |
|
nietmeer
|
hoe gaat het? |
|
nietmeer
|
mn pc is een beetje sloom dus echt heel snel kan ik nu niet reageren. mamameisje: prima, vandaag eerste stagedag gehad |
|
nietmeer
|
Bookwurm: ohh, das mooi was het leuk? |
|
nietmeer
|
zeker ben nu alleen een beetje gesloopt, want heb vanacht niet echt lekker geslapen vanwege de kou en moest van 8 tot half 5 op mn stageplek zijn en ik was al een beetje moe dus... maar ik ben verder nog wel wakker |
|
nietmeer
|
hahahah, tja, leuk dat het leuk was |
|
nietmeer
|
moet mn ogen open houden anders ben ik zo weg kzit/lig namelijk nu best wel lekker en dan ook nog een muziekje erbij |
|
nietmeer
|
haha, slapen is toch ook niet zo erg? |
|
nietmeer
|
wel als ik mn huiswerk moeten maken |
|
nietmeer
|
tja, dan is het idd een ander verhaal |
|
nietmeer
|
ik denk niet dat jij weet hoe een relais(schakeling) werkt of wel? |
|
nietmeer
|
een watte? |
|
nietmeer
|
een relais |
|
nietmeer
|
Geen idee hoe die dingen werken |
|
nietmeer
|
deze kun je vastklikken ergens aan, bijv. een relaiskastje bij deze kun je er draadjes in vast zetten en die gebruik ik ook bij de praktijk symbool van de relais dit is de makkelijkste schema van een relais die ik nu kon vinden en deze is moeilijker, maar ze kunnen nog moeilijker en om echt de werking uit te kunnen leggen moet ik het je laten zien, want dat kan ik je niet zo vertellen |
|
nietmeer
|
Kom dan maar hierheen om het te laten zien |
|
nietmeer
|
dat is een beetje ver weg |
|
nietmeer
|
tja, das waar |