|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
ik moet nog steeds op een iMac werken en alhoewel ik er iets beter mee over weg kan vind ik het nog steeds een schijt PC ivm een windhoos machine. @MIADIAik heb 0,0 met robots. denk wel dat robotica een aardige belofte heeft voor de toekomst @Delennziektekosten en schoolgeld gewoon frauderen op de een of andere manier - - - edit2 - - - damn delenn, edit ik eens een post is het weer niet goed, het is ook altijd wat ik weet niet wat ze veertig jaar geleden dachten. Zou kunnen. |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@WMR-kok: jij kostte 200 gulden aan kleding per maand? alimentatie is alimentatie dus in die 200 gulden zit ook opleidingsgeld. Niet zeuren ivm=in verband met 40 jaar geleden dacht men ook dat robots nu de wereld zouden leiden. Ik denk dat robots wat overrated zijn. en waarom moest de @Delenn in een edit, nu moet ik zelf ook gaan editten |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ik kon kiezen uit kunstacademie, middelbare laboratorium opleiding of een opleiding bij de Shell voor proces operator VAPRO. Kunstacademie en mlo kon mijn moeder niet betalen, en bij de Shell kreeg je 800 gulden per maand als salaris. Dus ik moest maar naar de Shell voor een opleiding. En mijn vader ging gelijk naar de rechter om mijn alimentatie te laten vervallen. Van die 800 gulden ging 150 naar mijn moeder voor kost en inwoning. De rest kon ik zelf betalen. |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Fuck my life.Fuck my life.Fuck my life.Fuck my life.Fuck my life.Fuck my life.Fuck my life.Fuck my life.Fuck my life.Fuck my life.Fuck my life.Fuck my life.Fuck my life.Fuck my life.Fuck my life.Fuck my life.Fuck my life.Fuck my life.Fuck my life.Fuck my life. |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
Deus Erelid
|
@Supermeid01: ga zitten, adem in via neus, rustig uitademen via mond, neem een glas water en ga shoppen ofzo? |
|
WMR-kok Oudgediende
@Deus: Of je verzet de naald op de LP. |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
te veel zelfmedelijden aanwezig, ik ga |
|
Deus Erelid
|
mijn baas is niet happy over de voortgang van vandaag, heb veel teveel hier rondgehangen @WMR-kok: LP, wass da we zijn niet allemaal uit het stenen tijdperk he niet iedereen weet wat een langspeelplaat is @Delenn cya |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Middag |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.004 OTindex: 93.467
|
@WMR-kok: is de pick-up ook in opkomst dan? anders heb je nix aan je LP.. @Deus: ik zit altijd op de Mac.... |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.489 OTindex: 6.503
|
@Supermeid01: gaat lekker of niet @Deus: weet niet iedereen dat? die dingen zijn gaaf! sommige muziek hoort met een 'tikje' @The-Doctor: ola, wie gehtst? |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.489 OTindex: 6.503
|
The-Doctor: sorry:
hoi hoe gaat het?
ik hoop goed enzo
maar ik moet naar huis
toedels |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
@MIADIA: Jaaa gaat wel goed. Leker vakantie Ik ga even tafel dekken, kom zo terug *Begint tafels te dekken* |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.004 OTindex: 93.467
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
*Stopt tafel dekken en gaat rondsnuffelen in de keuken* |
|
WMR-kok Oudgediende
The-Doctor: Je kan gelijk de afwas gaan doen. |
|
Deus Erelid
|
Net een Duitse monsigneur proberen te helpen met kopen van treinticket in steenkolen Duits. Proberen want volgens mij moest ie naar ahaus maar dat begreep ik blijkbaar verkeerd en daarna kon ik er niets meer van maken Dus toen heb ik maar gezwaait naar iemand op platform en gewuift dat ie moest komen en oordopjes in gedaan en weggelopen Die arme jongen staat nog steeds met die kerel te praten of misschien is ie wel kapot grappig. Aan gezichtsuitdrukking te zien though is dat niet het geval |
|
selmaatje1 Senior lid WMRindex: 225 OTindex: 172 Wnplts: Groningen S |
boe!! |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
mijn haar is wel errug kort. |
|
nietmeer
|
*Maakt een buiginkje* |
|