|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Deus: ik zou het eerder beschrijven als; de nieuwe doelgroep heeft de oude doelgroep weggejaagd al heb ik dionos weer teruggejaagd @Supermeid01: |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Delenn: oooh, die goede oude tijd, waarin we wedstrijdjes deden om elkaar maar steeds in te halen @Supermeid01: er zijn geen namen genoemd en er zijn al helemaal niet beschuldigingen van stijl kopieren geuit |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
|
|
nietmeer
|
Zeven heksen bij elkaar, maakten een heel vreemd soepje klaar... @Supermeid01: Wat wil je dat we gaan doen? Op jouw verwijderde blogje kijken en boos worden op mensen? |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@Delenn wegjagen heeft een negatieve ondertoon. nieuwe doelgroep aanboren heeft een veel positievere spin je moet het wel een beetje verkopen hé,, als forum mod moet je de community toch aan het lopen houden,, wanneer je functioneringsgesprek hebt met admin kun je het maar beter verwoorden als nieuwe doelgroep aangeboord krijg je vette opslag |
|
Supermeid01 Erelid
Nee.. |
|
Delenn Oudgediende
Alev @Deus: ik wil beide groepen hier |
|
|
@Deus: mwoah, in de tijd dat ik hier rondhang, is er ongeveer 3 a 4 keer een wisseling van de wacht geweest qua doelgroepen. En die wisseling kwam vooral doordat de nieuwe groep de oude groep "wegjoeg". Al dan niet bewust |
|
nietmeer
|
*Pakt Delenns hand en danst rond* |
|
|
Aaahw, ze kan niet zonder mij |
|
Supermeid01 Erelid
*Gaat weg* |
|
nietmeer
|
*Zwaait uit*
Wie wilt er een soepje met heksen? |
|
|
Alev: lekker |
|
Delenn Oudgediende
*zwaait mee met Alev* uh...heksen ín de soep of heksen die mee-eten met de soep? |
|
nietmeer
|
Zeven heksen bij elkaar Die maken een heul vreemd soepje klaar Ze dansen om de ketel, maar wat een pech Eentje neemt en slok, en poef. Die is weg.
D'r moet er wat bij. Wat zullen we erin gooien? |
|
Delenn Oudgediende
lol, ik zoek een ander woord voor extensive want dat is blijkbaar niet exact wat ik zoek, dus ik naar een synoniemen website. staat daar ook tussen 'comprehensive' dus ik klik daar op, staat daar tussen de lijst aan synoniemen; "the whole shebang" |
|
Deus Erelid
|
Het is wel masterlijk als je ' the whole shebang' gebruikt in je scriptie (neem aan dat het daar over gaat) |
|
Delenn Oudgediende
whaha, ja, dat zou echt geniaal zijn |
|
|
Hebben de beoordelers humor?? |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.489 OTindex: 6.503
|
en weer wat gemist dus
heksensoep?
met gevulde kikkertjes en chocolade vliegjes toe? |
|
Delenn Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Met vette regenwormen, wratten en kattenhaar. |
|
|
Dan zou t getuigen van veel lef als je dat zou doen |
|
Delenn Oudgediende
zoveel lef heb ik niet |
|
Deus Erelid
|
@Dionos: denk eigenlijk dat ze het zullen zien alsof je de opleiding niet serieus neemt |
|