|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
banaalke |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Oeeeeeh Bagagedrageeer! |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@DionosGimp is freeware ja, maar is ook aardig moeilijk om echt onder de knie te krijgen, net als photoshop. Eigenlijk te moeilijk imho voor iemand die niet echt zo in fotobewerking zit, of wil zitten. Ik gebruik een programmaatje wat een beetje krachtiger is als paint ed maar lang niet zoveel kan als gimp, een stuk overzichtelijker, maar is het geld niet waard als je het vergelijkt met hoe krachtig sommige andere fotobewerkingsprogramma's zijn en cracken mag je niet adviseren volgens mij dus dan houdt het op |
|
Delenn Oudgediende
|
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Ik heb er ook 3 gedaan bestraf mij ook |
|
Supermeid01 Erelid
@Delenn: Oeeeeheeheeh mag ik ook even pauze van mijn school werk? |
|
Delenn Oudgediende
@Deus: photoshop elements is wel redelijk simpel en heel krachtig en als je niet te veel wilt kunnen, kun je online picmonkey gebruiken (lijkt erg op het net opgeheven picnik wat flickr gebruikte). De elementaire dingen van photoshop zitten daar ook in (croppen, saturatie, middentoon, curves, etc) en nog wat instant veranderingen zoals het nabootsen van jaren 60 film enzo. @Supermeid01: als je die net zo interactief besteedt als wij hier, dan geen probleem. 1 richtingsverkeerposts however, zet die maar op twitter ofzo |
|
nietmeer
|
Oeh wat ben ik toch verliefd op mijn Xbox! |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
|
Quote Banaal: Oeh wat ben ik toch verliefd op mijn Xbox! Jouw Xbox is een slet! Ze laat ook anderen aan haar knopjes zitten! |
|
Supermeid01 Erelid
Quote @Dionos: Quote Banaal: Oeh wat ben ik toch verliefd op mijn Xbox! Jouw Xbox is een slet! Ze laat ook anderen aan haar knopjes zitten! Dat klinkt zoooo fout right now. |
|
|
Ik weet t niet zeker, maar volgens mij is het bedoeld om altijd fout te klinken |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@Delenn: Je was me kwijt bij middentoon |
|
Supermeid01 Erelid
@Dionos: Hahaha. High 5.. Down low.. TOO SLOW. |
|
nietmeer
|
Nouja, ik moet wel zeggen dat ik van die tril functie van de xbox controllers geniet op sommige momenten hoor! |
|
|
Nou zeg |
|
Delenn Oudgediende
@Deus: oh Middentoon omhoog is alsof je de sluitertijd íéts langer hebt gemaakt en je foto dus wat lichter wordt |
|
nietmeer
|
@Delenn: Ga het is een over iets hebben wat wij allemaal snappen en niet alleen jij. Daar gebruik je facebook maar voor |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
nietmeer
|
@Supermeid01: Ik had een T-shirt met "1 up" erop en een pijl die naar beneden wees |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
|
|
Supermeid01 Erelid
FrankB: ROTFLSHMSFOAIDMT: Rolling On The Floor Laughing So Hard My Sombrero Fell Off And I Dropped My Taco. |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
|
|
Supermeid01 Erelid
Woohhoooo. Nieuwe AVA. |
|