|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
Quote Banaal: @Delenn: Ga het is een over iets hebben wat wij allemaal snappen en niet alleen jij. Daar gebruik je facebook maar voor +1 en daarom gebruik ik geen photoshop of gimp |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
@Deus: I don't get it. Nouja, ik ga weer aan het werk. Word zegt: Vaag taalgebruik. you're dead to me. |
|
nietmeer
|
|
|
Supermeid01 Erelid
Banaal: Welke hoofdletters? :trollface: |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
zo, nog even ontbijten, dan ben ik wakker hoe is het hier? |
|
Supermeid01 Erelid
Are you fcking kidding me?!?! |
|
FrankB Oudgediende
|
@Supermeid01: je pakt de foto van een ander, en drukt daar de stempel "mijn eigen stijl" op.. en dan zeggen dat je graag origineel wil zijn enzo? anyway, ik ga me nuttig maken @beneden |
|
Supermeid01 Erelid
What.. I don't even.. Whatever. |
|
Deus Erelid
|
FrankB: Wie wil niet origineel zijn? ik vind het niet echt realistisch maar iedereen heeft die drang! Al is het een ander frontje voor je mobiel, iedereen heeft de behoefte dingen zich eigen te maken, dat is een van de drijvende motoren achter het kapitalisme Mensen die dat oppervlakkig vinden overschatten hunzelf en zijn naive makke schaapjes economisch gezien. We denken allemaal dat we wereld veranderaars gaan zijn en afhankelijk van hoe globaal je het bekijkt is eigenlijk niemand ooit een wereld veranderaar of verbeteraar. We zijn wie we zijn, niemand is bijzonder, niemand is speciaal. En zie daar de reden waar de midlife crisis vandaan komt, een midlife crisis is niet anders als beseffen dat je niet uniek bent en daar helemaal depri van worden, als je 40 jaar ofzo leeft met het idee dat je speciaal bent en dan realiseert dat je dat niet bent doet dat wat met je het uit zich per individu anders maar iedereen heeft dezelfde basale drangen. Vandaar ook dat ik geen waarde oordeel over andere mensen zou vellen, je staat op gelijke voet met ieder ander en je bent net zo machteloos als ieder ander daar wat aan te doen. -volgens mij is dit veel te diepzinnig voor het café maar het moest gezegd worden - |
|
nietmeer
|
@Deus: Als jij diepzinnig bent, dan ben ik sociaal compleet aangepast! |
|
Deus Erelid
|
Banaal: ik zeg niet dat ik diepzinnig ben, maar dat het te diepzinnig voor het café is. denk eerder dat het iets voor ' vragen des levens' katern ofzo is. de hele lijn in het verhaal is dat we allemaal hetzelfde zijn en jij haalt eruit dat ik mezelf diepzinnig vind. uitleggen kan ik blijkbaar niet |
|
FrankB Oudgediende
|
@Deus: nee, je kan het wel.. ik snap je wel hoor maar, ik moet me nog steeds nuttig maken hier, dus ik maak er nu even geen tijd voor om die discussie voort te zetten |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Na-na-na-na Na-na-na-na
Hulk
|
|
FrankB Oudgediende
|
uhm, ook hallo Dionos |
|
|
Dank u, dank u, maar ik ben er al vanaf 10 uur ofzo. |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Deus: misschien voor de laatste maanden, maar het café heeft veel diepzinnerige gesprekken gekend hoor @Dionos: lol |
|
|
@Delenn: dat was vooral toen wij hier net rondhingen (en daarvoor) Op de één of andere manier is het daarna bergafwaarts gegaan |
|
Delenn Oudgediende
ik geef jou de schuld nee ik denk dat er wat te veel 'hipster' hangjeugd is gekomen |
|
|
@Delenn: ik neem de schuld graag op me, al was jij afentoe ook niet te houden, gij voormalige spammerd Maar ik geef je gelijk, wat dat laatste betreft. |
|
Supermeid01 Erelid
Zo, klaar met werken voor school.Maar ik ben nog steeds pissig op *kuch* en *kuch* Hoe durven jullie iemand in een hokje te stoppen? Ik heb zelfs met een rode pen een psyco draw gemaakt. die ik nu helaas niet online krijg. |
|
|
Wie stopt wie in een hokje? |
|
Deus Erelid
|
Het café heeft gewoon een nieuwe doelgroep aangeboord, en dat moet ook wel want oudere lui verlaten de wereld een keer en dan vallen er plaatsen vrij aan de toog Verjonging van publiek is nodig wil je de tand der tijd overleven als café @Supermeid01: ik toch niet |
|
Supermeid01 Erelid
Voor degene die zeggen dat ik schijnbaar een hipster ben en stijl kopieer. |
|
Delenn Oudgediende
ja klopt, ik ben ook behoorlijk melig geweest en die OT index is ook niet vanzelf zo hoog geworden maar veel jeugd komt en gaat, is even veel online en gaat dan weer weg, dus die leer je niet kennen en heb je dus ook geen echte gesprekken mee. |
|
nietmeer
|
Argh... |
|