|
nietmeer
|
Zij die niet mijn krachten vrezen, voelen de hoorn in hun borst boren! |
|
nietmeer
|
Davh11: Ik ben benieuwd waar je die crap vandaan haalt Ik ben niet bang voor een paard met een raar uitsteeksel . |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
@Alev, je hebt weer een nieuwe slachtoffer, namelijk Vailan! *use the magic* Vailan afbeelding |
|
nietmeer
|
Ik kan elke voor aannemen die ik wil. Ik kan een grote draak worden, als ik dat wil. |
|
nietmeer
|
Quote Davh11: Alev, je hebt weer een nieuwe slachtoffer, namelijk Vailan!
*use the magic* Use the Force, The Force! Alev: Ah, dat past meer in mijn straatje. Toch wel een wijfjesdraak hè? |
|
|
Alev: met een hoorn? |
|
ikke98 Erelid
WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
Davh11: Vailan: Alev: *snapt er geen donder van* |
|
|
ikke98: *dondert alle snappen ervan weg* |
|
ikke98 Erelid
WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
Davh11: |
|
nietmeer
|
Vailan: uhm, ik zal in elke gedaante die ik aanneem een vrouw zijn... :badpokerface: |
|
nietmeer
|
Alev: Mooi . Als je voor draak-zijn kiest moet je dat maar even zeggen . Vroeger was ik een draak . *Avonturen Rollen Spel en Fantasy Roleplay Topic flashbacks....* |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Okeeeeeee dan, Ik zou wel eens echt willen struinen door de straten 'snachts.. |
|
nietmeer
|
@Supermeid: en dan steeds achterom kijken en plotseling een vent met scream-masker voor je zien staan? |
|
|
@Supermeid01: is gaaf. maar dan moet je wel beducht zijn op... vervelende mensen. De nacht is voor de andere kant van de bevolking, de donkerder zielen. klinkt dieper dan het is xD |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Vailan: Net als dat meisje in de doritos salsa reclame eigenlijk.. |
|
nietmeer
|
Niets is zo donker als de schaduwen van Malassa |
|
|
Vailan: lol. dus er zijn schaduwen, dat betekent dat licht in de buurt is. hoe kunnen die schaduwen dan zo donker zijn? |
|
nietmeer
|
Vailan; Als ik als eenhoorn niet veilig ben op deze wereld, waarom dan wel als draak? |
|
|
Alev: omdat je als draak makkelijk gebouwen en dergelijke molt. plus, als je inderdaad kunt shapeshiften, dan vernietig je eerst een heleboel, en dan verander je in een vogeltje :3 |
|
nietmeer
|
Quote Davh11: Vailan: lol. dus er zijn schaduwen, dat betekent dat licht in de buurt is. hoe kunnen die schaduwen dan zo donker zijn? Daar zeg je me wat . Ach, ik had er niet eens over nagedacht . Alev: Geen idee, je maakt in ieder geval wel meer indruk |
|
|
|
|
nietmeer
|
*zucht*, waar zijn we toch mee bezig. Een stel jongelui achter hun computer die op het internet doen alsof ze van alles en nog wat zijn. Kunnen we gered worden? |
|
nietmeer
|
Davh11: Ik ga niet een wereld vernietigen die ik zelf heb opgebouwd. Vailan: een eenhoorn is veel mooier. |
|
nietmeer
|
Alev: Daar ben ik het niet mee eens , daar ben ik het totaal compleet helemaal niet mee eens . Als ik moest kiezen tussen een draak en een eenhoorn werd het een draak . |
|
|
Vailan: we gaan er allemaal aan in een halfjaar, dus tja, waarom dan niet dit? Davh11 misschien dan een concert van 1D, of Justin Bieber? Oh man, dat zou gaaf zijn. Live beelden van zo'n concert waar een draak opeens alle mensen optilt en verspreid over de stad er vlakbij :3 Ruuun to the hills... Vailan eenhoorns hebben hele krachtige magie, een draak is wel mooi en alles maar 1 goed geplaatste raket en je bent uit de lucht geschoten. ik denk dat een eenhoorn meer overlevingskans heeft. |
|