|
nietmeer
|
Davh11: Ja, inderdaad. Waar maak ik me druk om? Davh11: 2 Waarom zou een draak geen magie kunnen beheersen? Een beetje Fairy Dragon kan zo verdomd lastig zijn dat je niet eens in de buurt komt met wapens en zo , Bijvoorbeeld de boss Fairy Dragons in HoMM 3 en 4...Magic Mirror, kunnen tal van spreuken loslaten. Krijg die maar eens neer. |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Vailan: ik zou niet iets willen zijn met "fee" in de naam xD
wat voor spel is dat dan? moet ik maar eens ehm... *kuch* lenen =p |
|
nietmeer
|
Davh11: Klopt, maar andere draken kunnen ook best magisch zijn . Klik. Hier vind je alles over HoMM 1 tot en met 5 . |
|
|
Vailan: zolang het speelbaar is op de pc en niet al te zwaar... de verhaallijn kan me niet zo veel. ik zal me eens inlezen |
|
nietmeer
|
Bitch, please. I'm an unicorn. *sexy mane flip* |
|
nietmeer
|
Quote Davh11: Vailan: zolang het speelbaar is op de pc en niet al te zwaar... de verhaallijn kan me niet zo veel. ik zal me eens inlezen Alle HoMM-delen zijn prima te spelen. Ik heb zelf 3, 4 en 5 (inclusief de uitbreidingen). Alev: Sexy? Ik ben niet onder de indruk . Quote HoMM site:
Azure Dragon: Special: enemy units sometimes freeze of fear regardless of their morale while azure dragon is present. 2-hex breath attack.
Level 10 creature. No more lousy angels! Dragons rule again! No creature alone can beat the azure dragon. They literally rule the battlefield and their presence alone causes fear among the enemy. If you manage to defeat the dwelling guards, the enormous cost is well worth paying. Baas. |
|
|
afbeeldingVailan unicorns aren't sexy, you say? @Oeh, überdraak |
|
nietmeer
|
Belachelijk grote ogen Moet ik unicorns sexy vinden dan? |
|
|
Vailan: nee zou ook wel ernstig zijn, denk ik. |
|
nietmeer
|
Ik zou me zorgen maken als je paarden sexy gaat vinden... Also... Rarity |
|
nietmeer
|
Waarom hebben ze eigenlijk zulke grote ogen? |
|
|
Vailan: it adds to the cuteness factor :3 |
|
nietmeer
|
Evolutie sloeg op hol en bracht pony's met gigantische ogen voort.
Maar ze zien je dan wel overal, dus watch your step and...don't tempt fate. |
|
nietmeer
|
Maar ik lijk niet op de eenhoorns van uit de show. |
|
nietmeer
|
Quote Alev: Maar ik lijk niet op de eenhoorns van uit de show. Je bent zeker meer zoiets . Een Pristine Unicorn uit HoMM 5 - Tribes of the East. |
|
nietmeer
|
Vailan: Ehm, zoiets maar dan vriendelijker |
|
nietmeer
|
Wat is daar niet vriendelijk aan dan? |
|
nietmeer
|
Het ziet er wat dreigender uit dan ik. |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Wordt dit ook al een ponycafé? |
|
nietmeer
|
Quote Alev: Het ziet er wat dreigender uit dan ik. Oh . Teken jezelf weten we gelijk hoe je eruit ziet |
|
nietmeer
|
Vailan: Hah! Ik ben je voor. link't Is alleen niet geweldig groot. Zal eens 't eens inscannen. |
|
nietmeer
|
Alev: dat ziet er inderdaad niet dreigend uit . Nog meer reden om niet bang te zijn |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
G'middag |
|
nietmeer
|
Vailan: Ik zal eens mijn Meester tekenen. Nadat iemand zijn echte naam had uitgesproken, durft niemand dat te doen. Hij is 'n beetje gevaarlijk. En ik ben een erg vredige eenhoorn. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Alev: |
|