|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
*pakt 3 grote eieren, 4 champignons, 1 ui, 1 trostomaat en 25 gram roomboter. Maakt champignons schoon. Zet pan op het vuur en gooit de boter erin. Gaat champignons snijden en doet ze in de pan. gaat ui snijden en voeg die ook toe. gaat trostomaat in plakjes snijden en voeg die ook toe. Laat het 1 minuut doorbakken en voeg de eieren toe. peper en zout overheen gestrooid. vuur hoog en deksel op pan. na 1 minuut het vuur uit en 30 seconden later weer aan, nogmaals 30 seconden bakken voordat het vuur uitgaat. nog 1 minuut laten rusten en dan pas het deksel eraf. 3 sneetjes brood op bord en uitsmijter erop.* |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
eet ze kokkie |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Bon apettit kokkie. ^_^ |
|
WMR-kok Oudgediende
Dat noem ik pas een inuitsmijter. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
eigenwijs als ik ben noem dat een boeren-uitsmijter |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
Supermeid01 Erelid
*Maag knort nogsteeds* Hahaha. :3 Ik ga zo slapen mensen. Welterusten! |
|
lepeltjes Oudgediende
|
oke oke maar een uitsmijter is voor mij ei ham,kaas eventueel gebakken spek en ui erbij Heb net plakjes ouwe kaas laten smelten in de oven en laten afkoelen.... heerlijk knapperig en tasty maar hoe noem je dat? heb het weleens op in een Indisch restaurant |
|
Supermeid01 Erelid
@lepeltjes Jakkes wat een hoop voedsel. En Grilled Cheese. Doeii. |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
Supermeid01 Erelid
Disney never fails to cheer me up. Okay, nu moet ik echt gaan slapen... Hakuna Matata. |
|
WMR-kok Oudgediende
Wat erbij ook lekker is, is witte bonen in tomatensaus. |
|
Supermeid01 Erelid
Nee, ik wil wachten tot 11:11 dan doe ik een wens. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
om 11:10 begint Dexter seizoen 6 episode 2 Gebakken kaas, haha daar had ik zelf ook wel op kunnen komen Zolang de recessie niet erger word zal je mij echt geen witte bonen in tomatensaus zien eten |
|
WMR-kok Oudgediende