SamuiAxes Off Topic shit |
RupertMeurdog
|
@ledi: Beter een zeepfabriekstank dan de stank van Forbo Krommenie. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.012 OTindex: 93.490
|
@ledi: oh wat leuk ik heb op RIC geroeid, die zit niet ver van de Hoop, aan de andere kant van de Berlage brug en ja, ook voornamelijk in de vier, daar hebben we nog heel wat medailles mee gewonnen. soms ook wel skiff.. en 1x in de gemengde acht, junioren (wij) tegen senioren, en wij wonnen |
|
Lennox Oudgediende
WMRindex: 8.290 OTindex: 1.340
|
@RupertMeurdog: Maar daar noem je ook wat. Toen ik nog financieel adviseur was in Amsterdam Noord regelden wij voor veel mensen de hypotheek voor een nieuwbouwwijkje daar. Halverwege de bouw werd deze echter stil gelegd omdat men het eigenlijk toch niet handig en verantwoord vond om bewoners in zo'n stank te huisvesten. Daar zijn aardig wat mensen die hun oude huis al verkocht hadden of die de dubbele lasten niet zo lang konden dragen enorm door in de problemen gekomen. |
|
RupertMeurdog
|
@Lennox: Ja dat wil ik best geloven! Dat daar überhaupt mensen in die omgeving kunnen wonen. Ik heb in Koog aan de Zaan gewoond, vlak tegenover Duyvis. Als de wind onze richting op stond dan kon je voorlopig geen borrelnootjes meer zien. En chocolade is heerlijk maar (bijna)elke dag de geroosterde cacao te moeten ruiken is ook niks. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote @RupertMeurdog: @Lennox: Ja dat wil ik best geloven! Dat daar überhaupt mensen in die omgeving kunnen wonen. Ik heb in Koog aan de Zaan gewoond, vlak tegenover Duyvis. Als de wind onze richting op stond dan kon je voorlopig geen borrelnootjes meer zien. En chocolade is heerlijk maar (bijna)elke dag de geroosterde cacao te moeten ruiken is ook niks. Klinkt als Sjaakie en de Choco.. in beeld en geur.. Zoiets had je ook als Luik doorkruist ergens had je opeens een sterk geur van koffie ergens anders een sterke geur van schooltas leer.. als een leren schooltas kent.. |
|
Lennox Oudgediende
|
@RupertMeurdog: Geen fuifjes meer voor jullie dus . Maar ik herken het hoor, woonde in Amsterdam-West bij de maggiefabriek in de buurt en kwam vaak in Zaandam waar de cacaofabriek zit. @heraux: Volgens mij roken die tassen naar een soort vet waar het leer mee behandeld werd. Schapen of varkensvet ofzo. Misschien dat er een soort vetverwerkingsbedrijf (bestaat dat uberhaupt?) in de buurt zat? |
|
nietmeer
|
Quote @Lennox: Misschien dat er een soort vetverwerkingsbedrijf (bestaat dat uberhaupt?) in de buurt zat? Jazeker! Kijk hier maar eens |
|
nietmeer
|
(Soms blijft de reload van een pagina hangen om tenslotte een bericht 2x te posten Snap 't ook niet...) |
|
RupertMeurdog
|
@Lennox: Oja, die Maggiefabriek, tjeej da's ook niet te harden de hele dag. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Maggie, nee hij mag nie |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Koud hé? |
|
RupertMeurdog
|
@Giovanni: Nee man tis hier 21 graden Celsius. |
|
RupertMeurdog
|
|
|
nietmeer
|
@heraux: Voor 5 centen foelie en voor tien centen maggie.....( oude uitspraak van mijn vader). Uit te leggen naar behoeven.... |
|
nietmeer
|
Gedachte van vandaag'Als je het niet meer trekt moet je duwen, of, zo mijn vader altijd zei: Als het niet gaat zo het moet, dan moet het maar zo het gaat..'Goedemorgen lieve kijkbuiskindertjes! |
|
nietmeer
|
@allone:: Natuurlijk heb je mijn toestemming niet nodig? Hoe kom je er op? Ik heb je nergens toestemming voor gegeven hoor, zou niet durven Waar het mij hoofdzakelijk om ging was dat het gewoon smerig is om iemand aan jouw bloed te laten lebberen, los van eventueel besmettingsgevaar. Bovendien meen ik in latere postings voldoende aangetoond te hebben dat het wel degelijk een risico inhoudt, hoe klein dan ook, denkelijk heb je dat stukje gemist? En nee, ik ben zeker geen expert op het gebied van hiv of andere besmettingen, maar ik heb me er wel op ingelezen, dat dan weer wel.. Wat betreft het geven van mijn mening zonder anderen te be/veroordelen, ach, je loopt me al maanden te zoeken, elk van mijn woorden weeg je af op een goudschaaltje om er als de kippen bij te zijn als je meent een inconsistentie gevonden te hebben. Meestal kom ik goed beslagen ten ijs, al was het maar om te voorkomen dat mensen zoals jij me op ieder woord trachten af te kraken.. . NB. Jij vindt besmet bloed niet hetzelfde als gif? Na mezelf gisteren uitvoerig bijgeschoold te hebben op dit gebied kan ik, namens de mensen die het weten kunnen, zeggen dat besmetting via de mond wel degelijk kan! Dus het oplikken van andermans bloed is niet risicoloos omdat het via de slijmvliezen in de mond en keel een besmetting kan veroorzaken. Temeer omdat het in deze om vloeibaar bloed ging. |
|
Lennox Oudgediende
|
Tuurlijk is besmetting via het inslikken van bloed of andere lichaamssappen heel goed mogelijk. Dat is toch algemeen bekend geraakt toen aids in opkomst was. Vandaar alle aangeraden en bedachte hulpmiddelen bij de orale sex. Zoals het beflapje, al heb ik geen idee hoe zo'n ding er uit ziet . |
|
nietmeer
|
@Lennox: Heh, dat wist ik eigenlijk ook niet, zie hier, het fameuze lik- of beflapje.. afbeelding |
|
allone Oudgediende
|
SamuiAxe: ok , het heeft geen zin hier op door te gaan, want het is toch allemaal een kwestie van 'hoe je het bekijkt'. fijne dag |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Beflapje - gatver, hoe bedenken ze het. Laat dan maar zitten. In dat geval zeg ik dan ook niet: Als het niet gaat zo het moet, dan moet het maar zo het gaat..' voor de rest ben ik het helemaal eens met dat gezegde. |
|
venzje Oudgediende
WMRindex: 22.620 OTindex: 7.915
|
Quote SamuiAxe: Gedachte van vandaag'Als je het niet meer trekt moet je duwen, of, zo mijn vader altijd zei: Als het niet gaat zo het moet, dan moet het maar zo het gaat..'Goedemorgen lieve kijkbuiskindertjes! Goeiemiddag! Mijn vader zou hebben gezegd: 'Witte wa ge doet? Ge bekèkt 't mar, dan kunde altijd nog zien' |
|
SilverWing Erelid
WMRindex: 573 OTindex: 854 S |
ik ben nieuw |
|
allone Oudgediende
|
shoaib2: hoi ook al zo'n aparte naam |
|
SilverWing Erelid
WMRindex: 573 OTindex: 854 S |