SamuiAxes Off Topic shit |
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
" "moraal" is een woord, dat we alleen maar nodig hebben, als er sprake is van immoreel of niet-moralistisch leven,"
Dat moet je even uitwerken |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.009 OTindex: 93.478
|
@heraux: wat ik bedoelde is, dat als iedereen van nature een goed leven leidt, dat je geen 'moraal' nodig hebt, dan heb je het hele woord niet nodig.. |
|
heraux Oudgediende
Quote @allone: @heraux: wat ik bedoelde is, dat als iedereen van nature een goed leven leidt, dat je geen 'moraal' nodig hebt, dan heb je het hele woord niet nodig.. DAT is een moraal - catagorisch imperatief |
|
allone Oudgediende
|
DAT is geen moraal, dat is logica.. als iets niet bestaat, heb je er ook geen woord voor nodig.. |
|
heraux Oudgediende
Quote @allone: @heraux: wat ik bedoelde is, dat als iedereen van nature een goed leven leidt, dat je geen 'moraal' nodig hebt, dan heb je het hele woord niet nodig.. iedereen slaat elkaar in pens - en dat is goed - het woord moraal is niet van toepassing. Want, het wordt door iedereen als GOED ervaren. |
|
allone Oudgediende
|
nee nee, iedereen weet wat goed is, en niemand ervaart in elkaar slaan als goed |
|
heraux Oudgediende
@allone: show me the Rock! Dit is ook grappigZou kunnen passen in het voorgaande.. Niet iedereen weet wat goed is - leg me uit wat dat is. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Heeeee, wiens shit is dit eigenlijk. Poept Sammie zelf niet meer? |
|
nietmeer
|
@ledi: Ik schijt nog steeds hoor Maar als er een paar personen hier een levendige discussie voeren, dan ga ik me er niet tegenaan bemoeien Ik spui hier zo nodig mijn eigen Off Topic gewauwel en laat anderen rustig verder wauwelen |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Er is kennelijk een grote behoefte aan off-topic wel fijn dat et geconcentreerd hier staat bezoek dit topic dan ook dagelijks ook al ben ik niet altijd een actief spammer |
|
heraux Oudgediende
Quote @SamuiAxe: @ledi: Ik schijt nog steeds hoor Maar als er een paar personen hier een levendige discussie voeren, dan ga ik me er niet tegenaan bemoeien Ik spui hier zo nodig mijn eigen Off Topic gewauwel en laat anderen rustig verder wauwelen Heerlijk... goedele morgels kloppie kloffie vol met stof |
|
nietmeer
|
@heraux: Goeiemolgen beste vliend... Lekkel geslapen? |
|
Lennox Oudgediende
WMRindex: 8.290 OTindex: 1.340
|
Heej Samuiaxe, je hebt hier inmiddels een goed lopend eigen cafe'tje zeg. En het is echt het leukste forum van wmr, waarop iedereen lekker zijn zegje kan doen. Al raak ik de draad soms even kwijt . Maar goed gedaan man, mooi initiatief . |
|
nietmeer
|
@Lennox: Ja hè, het is een onverwacht succes gebleken En weer ja, af en toe kun je de draad kwijt raken, maar dat maakt verder niks uit, bij @heraux: raak je sowieso soms de draad kwijt Iedereen kan zijn of haar zegje hier doen, iedereen is welkom |
|
allone Oudgediende
|
SamuiAxe: en we hoeven toch niet altijd het draadje, of eh naadje van de kous te weten |
|
nietmeer
|
@allone: Dat heb je helemaal goed lieverd |
|
heraux Oudgediende
It's Sam's Underground Café
We only Play Blues or ShingleBells |
|
nietmeer
|
@heraux: I fuckin' hate jazz Gimme Blues anytime |
|
FredDFreeloader Erelid
WMRindex: 781 OTindex: 1.860
|
SamuiAxe: Man! DIT is toch genieten met een lekkere sigaar en glas port erbij? |
|
FredDFreeloader Erelid
|
Zit alleen helaas een storing in het filmpje. |
|
nietmeer
|
@FredDFreeloader: Oké, je hebt gelijk, dit is heel goed te pruimen. Ik was niet duidelijk genoeg: Waar ik doodnerveus van word is de impressionistische Jazz, of dat geëxperimenteer. Twee of drie instrumenten die allemaal hun eigen melodie en toonhoogte hanteren en er IMHO dan een soepje van maken waar ik echt bloednerveus van word. Maar inderdaad, dit is zeer goed te pruimen |
|
FredDFreeloader Erelid
|
SamuiAxe: Tuurlijk. Zo heb je ook blues en blues; Gary Moore of die vent die de hele tijd maar schreeuwt "When I was a young boy, Yeahh" in "Mannish Boy". Er moet gewoon een melodie in zitten, de rode draad waar niet teveel van afgeweken moet worden. Rockmuziek net zo; live worden nummers nogal es teveel "uitgebouwd". Over goeie blues gesproken: Stevie Ray Vaughn! |
|
FredDFreeloader Erelid
|
|
|
heraux Oudgediende
Quote @FredDFreeloader: SamuiAxe: Man! DIT is toch genieten met een lekkere sigaar en glas port erbij? Simcity theme ? |
|
FredDFreeloader Erelid
|
@heraux: Wat is Simcity? Misschien wel, ik ken het niet. |
|