Vreemde WMR-namen |
nietmeer
|
@stora: Of je ziet @filosoof staan, maar in de reacties iets heel anders terwijl dat duidelijk op dezelfde reageert. Dan is die blijkbaar van naam geswitcht. |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
wortel als je van naam bent verandert dan komt denk niet je nieuwe naam er te staan. Ik ontdekte dat toen ik iets las en ook een reactie van een nietmeer, toen dacht ik, dat is die. En als je dan de reactie leest dan zag je de naam van hoe ze vroeger heette, maar niet hoe ze nu heet. Het is echt heel grappig omdat sommige teksten verbonden zijn aan sommige mensen |
|
nietmeer
|
@stora: Jawel, ik heb het weleens zo gezien. Die persoon is geloof ik zelfs een paar keer hernaamd, maar hij is 't wel |
|
stora Oudgediende
|
wortel, er zijn er meerdere Maar weet je dat er vandaag een worteltje jarig is |
|
nietmeer
|
@stora: O? Ik heb de jarigen op onzichtbaar staan, 't is altijd wat paginavullend |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
wortel: als je het zelf leuk vindt om gefeliciteerd te worden, is het natuurlijk niet aardig als je anderen dan nooit gelukwensen stuurt. |
|
stora Oudgediende
|
iedereen vind het leuk om gefeliciteert te worden |
|
nietmeer
|
@ledi: Als ik er toch achter kom dat er iemand jarig is, feliciteer ik altijd wel En ik ben ook een beetje onbeleefd |
|
ledi Oudgediende
Verliefd is vandaag 36 jaar geworden. Helaas heeft ze nog steeds niets in haar blog geschreven; we zullen dus niet weten of ze inderdaad nog steeds verliefd is. |
|
nietmeer
|
Een verassingsei van vierendertig jaar 't zou wel een verrassing zijn als-i nog lekker was |
|
ledi Oudgediende
wortel: Zou ze getrouwd zijn met struis??? |
|
stora Oudgediende
|
Pamela Andersom is vandaag jarig. Die heeft denk haar tieten op haar rug |
|
ledi Oudgediende
|
|
flezki Senior lid WMRindex: 117 OTindex: 204 Wnplts: Schagen T |
ACDClover, lijkt me duidelijk |
|
ledi Oudgediende
Jurgen wordt 17 Jurgen- wordt 17 Jurgen.wmr wordt 17 Jurgen2 wordt 17 ---------- Juist ja! |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 51.980 OTindex: 93.376
|
@ledi: viel mij ook al op, hij woont in Zwijndrecht.. en volgens mij maar 1x |
|
ledi Oudgediende
@allone: dus vermoedelijk wonen ze allemaal in hetzelfde huis |
|
allone Oudgediende
|
@ledi: een vierling? of iemand met multiple personality disorder? |
|
ledi Oudgediende
@allone: tja, als de belastingdienst hem nu maar niet 4x aanslaat voor hetzelfde bedrag! |
|
allone Oudgediende
|
@ledi: .. zo te zien is hij daar nog te jong voor, hij zal nog wel op school zitten, of zo.. |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.841 OTindex: 3.187
|
@koetjeslikken: vind ik ook een vreemde naam. Of hij likt graag koetjes of slikt hij graag een koetje welke is het? koetje slikken koetjes likken |
|
ledi Oudgediende
@omabep: dat heb ik me ook al eens afgevraagd. Helaas komt zhij niet meer langs en kunnen we het niet vragen. Wel een originele naam. |
|
stora Oudgediende
|
Pietwilfriet is denk in een snackbar gaan wonen, want hier is hij al jaren niet meer. |
|
borisbaarlo Senior lid WMRindex: 50 OTindex: 1.036
|
@stora: Goed idee van piet, nu wil ik ook friet |
|
stora Oudgediende
|
|
|