Vreemde WMR-namen |
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Oeh, we hebben een Grote Onbekende op WMR |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Vandaag wordt de lijst met jarigen en jubilerenden ook weer "verwend" met 2 "geheime" namen, te weten: Stranger1977 en Grote Onbekende . Nou, ze kunnen tevreden zijn: we weten zo goed als niets van ze. Edit: Goedemorgen @DreamerTje. We zijn het weer eens. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 51.975 OTindex: 93.362
|
@ledi: @DreamerTje: waarschijnlijk ligt 'Grote Onbekende' samen met 'Onbekende_kerel' onder een deken... dit is wel een leuk topic geworden |
|
ledi Oudgediende
@allone: zou zomaar kunnen. Die 2 hebben elkaar een maand meegemaakt in 2008. |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
Ik vind mewsiej ook wel een aparte naam. vraag me af hoe iemand zoiets bedenkt. |
|
stora Oudgediende
|
Quote @allone: dit is wel een leuk topic geworden Dat is niet zo raar, ledi zit erachter |
|
allone Oudgediende
|
@stora: misschien is het een afkorting voor 'mijn wagen zie je' -- Als @ledi achter alles wat niet raar is zit, wie zit er dan achter alles wat raar is? |
|
ledi Oudgediende
@stora: het kattengeluid in het engels heet mew. Wellicht daarvan afgeleid, alhoewel die j aan het eind dan nog een vraagteken is. |
|
allone Oudgediende
|
@ledi: misschien: mew.. see you ?? miauw, zie je?? |
|
stora Oudgediende
|
Quote @allone: -- Als @ledi achter alles wat niet raar is zit, wie zit er dan achter alles wat raar is? Die is makkelijk, heeft met tegenpolen te maken. Dan zou Ledi raar zijn En moet je iemand zoeken die niet raar is |
|
stora Oudgediende
|
Quote @ledi: @stora: het kattengeluid in het engels heet mew. Wellicht daarvan afgeleid, alhoewel die j aan het eind dan nog een vraagteken is. Ik heb nooit een engelse kat gehad, dus dan weet je het niet he |
|
allone Oudgediende
|
@stora: die is hier moeilijk te vinden raarmaarwaar maar misschien weer de tegenpolen van ... |
|
nietmeer
|
Mewsiej is onuitspreekbaar, maar jiesmew lukt wel. Al helpt dat nog steeds niet om de betekenis te besnapsen... |
|
allone Oudgediende
|
@wortel: zo vroeg, en nu al aan de snaps |
|
stora Oudgediende
|
wortel, daarom is die maar 3 maanden lid geweest, hij kon zijn eigen naam niet uitspreken |
|
nietmeer
|
@allone: ?? @stora: hij hoeft 'm alleen uit te typen hoor, en dat lukt wel. |
|
allone Oudgediende
|
wortel: schnapps toch niet om 11 u 's ochtends?? |
|
nietmeer
|
@allone: oh, maar ik zeg snaps, als in snappen, begrijpen (en dat snapte jij allang ) |
|
allone Oudgediende
|
@allone: natuurlijk schnappste ik dat allang, maar net als jij vind ik het leuk om met woorden te spelen |
|
nietmeer
|
|
|
stora Oudgediende
|
nou snip nog en jullie kunnen optreden |
|
allone Oudgediende
|
@stora: we doen ons best wil jij snip zijn? |
|
ledi Oudgediende
Dan komt er een WMR-meeting met optreden van Schnipp en de 2 Schnappem. |
|
allone Oudgediende
|
|
|
allone Oudgediende
|
.. trouwens: MeWoWee ?? desduivels en Daemonic zijn ook vast familie en boesh? een fan van W ?!! Mazzavillani .. eerder italiaans dan amerikaans.. |
|