Vreemde WMR-namen |
allone Oudgediende
WMRindex: 51.980 OTindex: 93.375
|
quisquilla klinkt ook wel heel apart..
mexicaans? |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@allone: volgens Google is het Spaans voor garnaal. Inderdaad weer eens wat anders. |
|
allone Oudgediende
|
|
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
@ledi, dan lijkt kleine smurf niet op zijn vader grote friet |
|
stora Oudgediende
|
Vandaag wel veel leden in de lijst die we allemaal kennen, die verdienen wel een echte felicitatie |
|
SilverWing Erelid
WMRindex: 573 OTindex: 854 S |
@stora: je mag 2 reacties achter elkaar plaatse wil je aub opletten |
|
allone Oudgediende
|
@stora: ja.. we hebben het er maar druk mee. belangrijke dag, vandaag |
|
nietmeer
|
Quote @shoaib2: @stora: je mag 2 reacties achter elkaar plaatse wil je aub opletten Hij mag dat? Wauw . Niemand mag dat xD. |
|
allone Oudgediende
|
shoaib2: jij hebt snel geleerd.. sneller dan @stora |
|
nietmeer
|
Trouwens, over vreemde namen gesproken... Nooit geweten dat Petrus hier ook een account had aangemaakt . |
|
SilverWing Erelid
@stora: heb daaarnet ook die fout gemaakt maaar ja iedereen maakt fouten het is menselijk |
|
nietmeer
|
Goed, zullen we nu weer even ontopic gaan reageren, aub? . Dit gaat over vreemde WMR-namen, niet over dubbelposten. Droefsnoet...benieuwd wat het verhaal achter die naam is . |
|
SilverWing Erelid
bsur een raar naam |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.409 OTindex: 55.212
|
shoaib2: spreek de letters maar eens uit in het engels. |
|
allone Oudgediende
|
shoaib2: ik geloof dat ik op haar pp gelezen heb, dat het een 'afkorting' voor absurd is a-bsur-d
Vailan: je hebt gelijk, maar het is vandaag de eerste keer dat je hier ueberhaupt post en bovendien kun je wel een beetje geduld hebben met mensen die hier vandaag voor het eerst zijn.. |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
@Sjaak: Dat is een beetje zoals m'n oude docent Duits. Die had een muziekgroepje genaamd ICUSUR. Volgens mij heeft hij wat filmpjes op youtube. Kan het me niet meer herinneren maar ik geloof dat het op zich wel aardig was. |
|
nietmeer
|
@bsur => be sure? Wauw, zie ik nu pas. Onze vriend @BekiekUtMoar is jarig. Ik vind zijn naam nog steeds geweldig. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Kleinesmurf en Grote_Friet hebben beide 5-jarig jubileum. Zouden ze bij elkaar gehoord hebben? |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Sto: in dat geval horen ze nóg bij elkaar. Of het is 1 iemand met een persoonlijkheidsstoornis. Kan toch? |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.409 OTindex: 55.212
|
Alev: Be As You Are is volgens mij de bedoeling. |
|
nietmeer
|
|
|
stora Oudgediende
|
Quote Vailan: Quote shoaib2: @stora: je mag 2 reacties achter elkaar plaatse wil je aub opletten Hij mag dat? Wauw . Niemand mag dat xD. Ik doe een dansje Ik mag dat, ik mag dat |
|
stora Oudgediende
|
Quote shoaib2: bsur een raar naam klopt, ik moest er ook erg aan wennen, hoewel het de zelfde persoon is. Maar de naam klopt ook wel bij haar, het is een heerlijk raar, gek persoon gefeliciteerd wijffie klef he |
|
allone Oudgediende
|
Quote @stora: Ik doe een dansje Ik mag dat, ik mag dat je maakt er ook wel rijkelijk gebruik van |
|
nietmeer
|
mosseltje is ook een leuke naam. Mossels zijn lekker (en ze zien er inderdaad goor uit. Maar zo smaken ze niet ) |
|