Vreemde WMR-namen |
Lennox Oudgediende
WMRindex: 8.290 OTindex: 1.340
|
@ledi: O, hahaha. Ja misschien hebben ze samen wel kleine verbandjes gekregen . |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
@Lennox, met leukoplast kan je denk wel veel lol hebben |
|
Lennox Oudgediende
|
@stora: Hahaha, waarschijnlijk wel ja . |
|
stora Oudgediende
|
Ik vind Chrikke wel een aparte naam |
|
Lennox Oudgediende
|
En Strakintpak dan . Is een hele dag online geweest. |
|
stora Oudgediende
|
@Lennox, na een dag zit je pak niet meer strak |
|
Lennox Oudgediende
|
@stora: Misschien is ie dan daarna verder gegaan onder de naam Hangbroek ? |
|
stora Oudgediende
|
|
|
Lennox Oudgediende
|
@stora: De ondergang van een wmr-lid . Daar kunnen we wel een topic van maken. Waar stond je in het leven toen je hier lid werd en wat is er inmiddels (niet) van je terecht gekomen . |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Wat zijn jullie heerlijk bezig! |
|
ledi Oudgediende
Voor de snoeperds onder ons: er is een TaartjeMous binnengekoen. Geen idee wat de ingrediënten daarvan zijn. |
|
ledi Oudgediende
Overigens moet ik bij de naam Hansaplast opeens denken aan Hansje plast |
|
ledi Oudgediende
Weer een paar leuke namen: Smashingdude - zou die inderdaad "smashing" zijn? Erelid: had geen zin om te wachten tot WMR hem die titel verleende. De achternaam van Rebaf is vast Faber. |
|
stora Oudgediende
|
@Lennox, ik weet van sommige dat ze heel goed zijn terecht gekomen , alleen zijn ze helaas wmr ontgroeit. Van 1 lid heb ik gehoord dat die niet zo goed is terecht gekomen. Dat vind ik ook helaas. |
|
Lennox Oudgediende
|
@stora: Ja wat dat betreft zijn wmr leden net echte mensen he . Sommigen vergaat het prima, de meesten leven het leven gewoon zoals het komt (soms zit het mee en soms zit het tegen) en sommigen vergaat het helaas slecht ja . Wel mooi om te horen dat jij toch met aardig wat mensen contact houdt en kennelijk soms ook de voortgang van hun levens volgt. Daar hadden we het laatst ook al even over, dat jij met veel oudleden nog regelmatig mailt. Dat is best bijzonder en vooral heel leuk. Want soms lees ik oude artikelen en dan zie je mensen die enorm actief zijn geweest, ongetwijfeld heel erg veel gedeeld hebben met andere leden en dagen gevuld hebben met contact over en weer. En dan zo ineens verdwenen! Dat vind ik altijd een beetje treurig . |
|
ledi Oudgediende
@Lennox: vrienden komen en vrienden gaan. Zo is het overal. Ik ben zelf ook eentje van: voor alles is een tijd en een plaats. |
|
stora Oudgediende
|
Maar even terug naar die lijstjes, hoeveel vraagtekens zal Antior vandaag geworden zijn |
|
Lennox Oudgediende
|
@ledi: Is ook zo . Maar ik ben meer een klefferd, die tot in de eeuwigheid aan zijn vrienden blijft plakken . @stora: Ja vroeg ik me ook af maar hij is student weet ik. Ik schat hem ietsje jonger dan Hisoka die ook nog maar 24 is (of hij moet een hele trage leerling zijn ). En wat dachten jullie van GewoonLurken? Die drinkt zijn bier met een rietje . |
|
stora Oudgediende
|
Lurken zitten toch vlakbij je lurven? |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.409 OTindex: 55.212
|
@stora: behalve als je erop kunt zitten. Dan heten het je hurken. |
|
ledi Oudgediende
@Lennox schreef: En wat dachten jullie van GewoonLurken? Die drinkt zijn bier met een rietje . ------------------- Verdikkie toch helemaal over die (schitterende) naam heengekeken. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 51.980 OTindex: 93.375
|
patat en friet hadden we een paar dagen geleden, nu de mayonaise.. beetje mosterd na de maaltijd, maar ach..
wist niet, dat Obama hier ook al twee jaar rondloopt.. |
|
nietmeer
|
GekOpDeMaan zit inmiddels ook al vijf jaar op de maan |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 51.980 OTindex: 93.375
|
|
|
ledi Oudgediende