|
poppetje duuvel Senior lid WMRindex: 435 OTindex: 28 Wnplts: Noord-Brab
|
ik heb vakantie |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
ik zit op school... |
|
hugo456 Senior lid
WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Gefeliciteerd duuvel met je vakantie;) |
|
nietmeer
|
@Hugo, jah ik heb het heel erg, vooral op mn armen heb ik er heel erg last van, kan bijna niets doen.. (wel typen gelukkig ) maar ik ga morgen naar de homeopaat, die heeft me er toen ik 5 was ook vanaf geholpen.. |
|
|
hahaa dankje pilsje ? (wel wat vroeg) |
|
|
Quote caroline: @Hugo, jah ik heb het heel erg, vooral op mn armen heb ik er heel erg last van, kan bijna niets doen.. (wel typen gelukkig ) maar ik ga morgen naar de homeopaat, die heeft me er toen ik 5 was ook vanaf geholpen.. niet helemaal blijkbaar carolien want het is weer terug |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Hugo: ik nog niet, maar 't gaat steeds sneller... Heb nu 'n snorretje en flinke bakkebaarden |
|
nietmeer
|
@duuvel, nu al aan de alcohol? |
|
hugo456 Senior lid
|
duuvel ze zaten om half 12 al aan bier hoor @ caroline, das indd balen, ik heb op voeten en armen meestal |
|
hugo456 Senior lid
|
@Ikke ik geen snor alleen maar baardgroei |
|
nietmeer
|
duuvel, ik was eerst allergisch voor suiker, dus ik heb 3 jaar lang geen suiker gegeten. daarna was ik eroverheen, ik kon gewoon suiker eten had nergens meer last van. nu heb ik al geprobeerd of het weer suiker was, maar het ging niet weg, dus moet ik weer naar de homeopaat |
|
|
@ caroline haha ja ckr ben tog al 17 he .. kijk als ik 14 was ok maar nu kant wel |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
@ caro, 'k ben allergisch voor katten, krijg daar ook hele leuke bultjes van |
|
|
dat is vervelend ja |
|
hugo456 Senior lid
|
*tapt hertogje voor duuvel, of wil je liever duvel?* neemt zelf nog een watertje op dit vroege tijdstip |
|
nietmeer
|
huh wat hea? ik snap ht niet?? |
|
|
hahaha hertogje natuurlijk |
|
hugo456 Senior lid
|
Als ika l mijn alergien ga opnoemen ben ik over uur nog bezig , nej valt wel mee maar heb in mijn leven zon 20 verschillende alergien al gehad, van meeste ben ik ook weer af, er overheengegroeid ofzow |
|
nietmeer
|
@Loek, daar kan de homeopaat ook wat aan doen.. mn vader was allergisch voor onze cavia.. dat is ook over gegaan |
|
Ikke Oudgediende
Woeps... Nu heb ik mezelf opengehaald aan 't scheermes |
|
hugo456 Senior lid
|
@Ikke gebruik scheerapparaat, stuk veiliger |
|
nietmeer
|
@Ikke, ga epileren kan je je helemaal niet openhalen |
|
|
NIEMAND HEEFT EEN ERGERE ALLEGIER DAN MIJ (je raad het nooit) De vreselijk irriterende rondvliegende altijd jagende mug |
|
nietmeer
|
duuvel, dat is zwaar kut.. maar ik kan mn armen niet eens meer gewoon bewegen, door de eczeem |
|
Ikke Oudgediende
Quote hugo456: @Ikke gebruik scheerapparaat, stuk veiliger nat scheren is beter voor de huid en wedden dat je je aan 'n scheermes ook open kan halen |
|