|
hugo456 Senior lid
WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Zijn onze tosti's al zwart dnek je, brie heeft ze nog niet gebracht |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
|
|
nietmeer
|
Srry Janna( ) ik weet niet of je het bij de bakker kan halen @Hugo, ik denk het wel...misschien moet jij ze maar uit het tostiaparaat halen |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
pas op dat je je vingers niet brand hè |
|
hugo456 Senior lid
|
*loopt naar keuken en rent snel weer terug om brandblusser te halen, tosti's zijn al helemaal zwart, volgende keer beter mensen* |
|
nietmeer
|
das kut, ik heb volgens mij een keer mn vinger aan een koffiezetapparaat gebrandt...ik weet het niet zeker meer, is al best wel wat jaren geleden |
|
nietmeer
|
baguuuur, weer dubbelpost.. |
|
Loek Oudgediende
|
moet je je hand eens op een elctrische kookplaat leggen... |
|
nietmeer
|
liever niet... |
|
Loek Oudgediende
|
m'n zus heeft daar ervaring mee.. heeele domme actie |
|
hugo456 Senior lid
|
@Loek of een warmhoudplaat bij walibi die lampen die erbovenhangen, is niet zo goed voor je |
|
Loek Oudgediende
|
aux bain marie bakken die net uit het water komt.. heb ik ook wel weekje last van gehad |
|
nietmeer
|
|
|
Loek Oudgediende
|
bijna is niet helemaal |
|
nietmeer
|
nee, maar iedereen schrok zich dood, en dat filmpje was eng, en die jongen heeft bijna de rest van de avond met een natte lap om z'n arm gelopen.. en ik moet om half 4 naar de ortho, terwijl ik ziek ben, en het toch geen nut heeft... |
|
nietmeer
|
Iedereen is naar een ander topic gelopen zo te merken |
|
Loek Oudgediende
|
ja denk het ook |
|
nietmeer
|
Nu online -- lamakid1, DaWur, Ralph, Sweaper, Jazzamataz, Kpuc, Butterfly, Rupea, Kriebeltje, Liz87, hugo456, Henise, Egeltje, doctorhuig, Findu, LessienElensar, Jivebunny, Diablo, Loek, Reema Sawwan, Jannick, Yfke, Theemonster, volgensbartjes.nl, poppetje duuvel, Irripirr, NeaRoW, De Dominee, Gleadar 1992, BAZiS, Blend, deekayblue, thangart, Lananq en nog 395 anderen
ik ken een Ralph... |
|
hugo456 Senior lid
|
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, *ohw mensen, ben weer wakker* |
|
Loek Oudgediende
|
@ yfke, ik ook |
|
nietmeer
|
Nee echt, ik ken een Ralph, niet van WMR maar echt, misschien is het wel de Ralph die ik ken |
|
hugo456 Senior lid
|
*krijgt geen reactie en gaat weer in hoekje slapen* zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
|
Kriebeltje Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Hugo? Hoe is het in Deventer? |
|
nietmeer
|
*schudt hugo wakker* Hej, je mag best wakker blijven hoor, misschien komt er nog een interessant onderwerp voorbij vliegen |
|
hugo456 Senior lid
|
*word wakker, hey kriebel en yfke * ja gaat wel goed kriebel en bij jou ook in wijhe? jij druk met tripjes richting amsterdam ofniet |
|