|
Brie Erelid
WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Ik ga niet.. ga pas in juli op vakantie.. |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik ga eind augustus op vakantie |
|
hugo456 Senior lid
WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
ik bene r nog |
|
gothic Erelid
WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Ik ga met pinksteren pas op vakantie, maar nu heb ik het rijk alleen, ouders zijn al op vakantie, zusje gaat morgen. Heerlijk rustig |
|
nietmeer
|
ik ga misschien helemaal niet op zomervakantie.. mn ouders gaan scheiden, dus ik ga met hemelvaart met mn moeder mee op vakantie, daarna weet ik niet.. |
|
nietmeer
|
@Hugo, waarom zeg je dan nix?? |
|
gothic Erelid
|
Quote caroline: ik ga misschien helemaal niet op zomervakantie.. mn ouders gaan scheiden, dus ik ga met hemelvaart met mn moeder mee op vakantie, daarna weet ik niet.. Vervelend voor je zeg! Geniet er met hemelvaart dan maar extra van je vakantie. |
|
Brie Erelid
|
@Caroline, dat vind ik echt vervelend voor je.. Ik ga 2 x op vakantie.. eerst met mn mams en paps en daarna met vriendinnen |
|
nietmeer
|
@gothic en Brie, thnx voor jullie medeleven |
|
hugo456 Senior lid
|
@caroline, loop beetje achter ben moe dat wat sloom gaat en ik werk ook tussendoor Ik ga van zomer naar spanje als we nog over dat onderwerp hebben |
|
gothic Erelid
|
@hugo456Ben ondertussen ook volop met huiswerk bezig. Reageer ook niet altijd even snel. |
|
nietmeer
|
@Hugo, haha keej jah vervelend hea? werken wel beter dat je naar spanje gaat, ben ik vorigjaar geweest |
|
hugo456 Senior lid
|
ja beetje feesten met maat van me, bier, strand zon zee en katers zal het wel worden |
|
Brie Erelid
|
Is Big Brother still watching us? |
|
Brie Erelid
|
Quote hugo456: ja beetje feesten met maat van me, bier, strand zon zee en katers zal het wel worden zo zal blanes ook wel zijn bij ons |
|
hugo456 Senior lid
|
@Brie vast wel, maar dta zegt hij natuurlijk niet edit ja brie gok ik ook wel, maar mooi toch |
|
nietmeer
|
@Hugo, jah ik was met mn ouders, en ik was nog 14, dus echt feesten zat er voor mij niet in ik wil echt 16 zijn, dan mag ik eindelijk |
|
hugo456 Senior lid
|
caroline, ach is wel leuk, alleen dronken zijn valt toch wel tegen, na 1 x dronken te zijn geweest was het nooit meer, aangeschote is wel lache |
|
Brie Erelid
|
Dan zeg je gewoon: Blend heeft een dikke maar o zo lekkere kontkijken of ie daar wel op reageert Dat was ik niet |
|
hugo456 Senior lid
|
En donderdag of vrijdag lekker naar walibi (sorry brie moest even;)) |
|
Brie Erelid
|
Quote hugo456: caroline, ach is wel leuk, alleen dronken zijn valt toch wel tegen, na 1 x dronken te zijn geweest was het nooit meer, aangeschote is wel lache Dronken zijn is helemaal nix aangeschoten zijn daarentegen .. |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
@Brie: Sommige vrouwen zijn ook grof... |
|
Brie Erelid
|
Quote brie: Dan zeg je gewoon: Blend heeft een dikke maar o zo lekkere kontkijken of ie daar wel op reageert Dat was ik niet hahhahaha you go blend @LM, ow ja? geef ns n voorbeeld dan ? |
|
nietmeer
|
@Hugo, ik ga ook wel es uit in amersfoort, al mn vriendinnen uit mn klas zijn namelijk wel al 16.. |
|
hugo456 Senior lid
|
amersfoort, die goede oude tijd dat ik daar van mijn geboorte tot mijn eerste levensjaar gewoont heb |
|