|
Brie Erelid
WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Caroline, op het strand van Luna?? @gothic.. tsjaa.. amsterdam is sowieso wat meer centraal gelegen |
|
nietmeer
|
@Brie, jah er is daar zo'n park, park van Luna heet dat, en dan dat strand daar |
|
gothic Erelid
WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
@Brie Daaom wil ik daar ook op kamers gaan wonen. |
|
Brie Erelid
|
@Luna.. welk strand was dat dan? @gothic.. in amsterdam bedoel je? Lijkt me nix aan daar in kamers |
|
Brie Erelid
|
Nou dee WMR wéér raar bij mij.. kan ik eerst geen berichtje posten en daarna opent ie helemaal niet |
|
nietmeer
|
@Brie, in dat park is zoon strandje, gewoon aan eenofander meertje |
|
hugo456 Senior lid
WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
@Brie vervelend dat hij zo raar doet |
|
Brie Erelid
|
Caroline, ahaah.. ja dat is geen strand een strand is bij de zee @Hugo, ja klopt.. maar denk al dat ik weet waardoor het komt >> mn OTindex is weer bijgesteld, en vorige x dat ze dat deden kon ik ook ff nix |
|
hugo456 Senior lid
|
Ohw ok, appart, ja mijne ook heb target van vandaag, 700 gehaald |
|
gothic Erelid
|
@Brie, Ik wil gewoon op mezelf gaan wonen. Bovendien is het makkelijker voor me om in Amsterdam te gaan wonen omdat ik daar op school zit en ook best veel moet werken. Ben het heen en weer reizen een beetje zat. Bovendien ben ik bijna 21 en ik kan niet eeuwig thuis blijven wonen. |
|
Brie Erelid
|
@gothic, gelijk heb je dan! Ik heb nu al zo iets van; hmm op kamers lijkt me best wel wat.. maar A'dam trekt mij niet zo erg.. ga daar gelukkig ook niet studeren |
|
hugo456 Senior lid
|
@gothic gelijk heb je, op je zelf wonen is heerlijk , alleen na stage soms geen zin om nog eten te gaan koken enzo, dat was wel makkelijk dta je daar ouders voor had |
|
nietmeer
|
Mijn target ook gehaald in 1 dag 100 berichtjes |
|
hugo456 Senior lid
|
@caroline netjes hoor |
|
Brie Erelid
|
Nouu, nog 19 dagen en je heb een plaatje |
|
hugo456 Senior lid
|
Ik zit al op 1/3de |
|
gothic Erelid
|
Of ik nou thuis het huishouden doe of wanneer ik dat doe als ik op mezelf woon maakt voor mij niet uit. Sommige buurten in amsterdam zijn wel leuk, je moet alleen een beetje mazzel hebben. |
|
hugo456 Senior lid
|
@gothic indd, maar thuis was ik verwend nu alles zelf, maar blijft leuker dan thuis wonen, vooral dat reizen was ik wel zat |
|
nietmeer
|
@Brie, maar normaal zit ik niet de hele dag achter de pc, normaal zit ik op school |
|
Kriebeltje Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Het was een plaatjesloze pagina |
|
Brie Erelid
|
Caroline, haha oke, waarom zit je nu niet op school? |
|
Brie Erelid
|
Quote Kriebeltje: Het was een plaatjesloze pagina Even verandering in maken ? |
|
nietmeer
|
Goeiemiddag deze middag |
|
hugo456 Senior lid
|
kriebel, gemeen hoor, jij moet weer roet in eten gooien he;), ik vergeef je omdat je in buurt van deventer woont |
|
hugo456 Senior lid
|
Middag muaddhib, gooi tap maar weer open |
|