|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Marc747: @tom: ja ik had in de 1e ook Tilmans,, in de 2e en 3e van bergen en nu Thijssen Thijssen is zo gaaf... Ik heb 'm voor Engels |
|
Marc747 Senior lid WMRindex: 6 OTindex: 494 Wnplts: Belfeld
|
Quote Ikke: Quote Marc747: @tom: ja ik had in de 1e ook Tilmans,, in de 2e en 3e van bergen en nu Thijssen Thijssen is zo gaaf... Ik heb 'm voor Engels Ja hij met zijn king-size collectie dvd's maar hij is zoooo boooooring |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Thom, als een wisselspanning? wat is dat voor vergelijking? |
|
Ikke Oudgediende
@marc: Thijssen is zeker niet saai, hij is echt een van de beste leraren ooit |
|
|
Quote Ikke: Quote Marc747: @tom: ja ik had in de 1e ook Tilmans,, in de 2e en 3e van bergen en nu Thijssen Thijssen is zo gaaf... Ik heb 'm voor Engels Ja hij met zijn king-size collectie dvd's maar hij is zoooo boooooring |
|
Ikke Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: @Thom, als een wisselspanning? wat is dat voor vergelijking? Beginnen we nou weer over spanningen? |
|
|
o die had ik al... Mijn internet bleef hangenn... |
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Cee-N-Cee: @Thom, als een wisselspanning? wat is dat voor vergelijking? Wisselspanning.Eerst over iets intressants, dan weer over een buschauffeur? |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
@ cnc ik vond het ook al apart, maar ik dacht ik zeg er is een x niets van |
|
Thommy Erelid
|
Kan of een of andere Moderator hier Ikke en Marc uitleggen dat msn bestaat.. Ze spammen het hele cafe vol met een soort chat-praatje |
|
|
Wisselspanning? Ik ken wel wisselstroom... |
|
|
Quote Thom: Kan of een of andere Moderator hier Ikke en Marc uitleggen dat msn bestaat.. Ze spammen het hele cafe vol met een soort chat-praatje Ik moet toch ergens OT index vandaan halen... |
|
|
en btw,, in een café mag je toch gewoon overal over praten en maakt niet uit met wie....? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Thom: Quote Cee-N-Cee: @Thom, als een wisselspanning? wat is dat voor vergelijking? Wisselspanning.Eerst over iets intressants, dan weer over een buschauffeur? Ik ben ingewijd in de natuurkunde, en ook taalkundig ben ik niet onbekwaamd, dus vandaar dat ik mij afvroeg waar de vergelijking op sloeg. Maar met deze context snap ik de vergelijking wel, alleen de constatering in relatie tot de van toepassing zijnde term (namelijk: "het niveau") is foutief en derhalve ongeldig. |
|
Ikke Oudgediende
Quote Thom: Kan of een of andere Moderator hier Ikke en Marc uitleggen dat msn bestaat.. Ze spammen het hele cafe vol met een soort chat-praatje We zitten in 'n cafe... Wat doe je in 'n cafe: praten |
|
Thommy Erelid
|
Wisselspanning is het spanningsverschil tussen twee punten waarbij de spanning (uitgedrukt in volt) wisselt volgens een sinusoidale kromme met een bepaalde frequentie. Oftewel, er zijn slappe gesprekken en goeie gesprekken |
|
|
Quote Ikke: Quote Thom: Kan of een of andere Moderator hier Ikke en Marc uitleggen dat msn bestaat.. Ze spammen het hele cafe vol met een soort chat-praatje We zitten in 'n cafe... Wat doe je in 'n cafe: praten en zuipen hoort er ook bij...;) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Marc747: Wisselspanning? Ik ken wel wisselstroom... Jij bent nuchter, mijn complimenten Ik had het zelf nog niet eens gezien |
|
Thommy Erelid
|
Sorry Marc, 15 Geen alcohol dus |
|
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Marc747: Wisselspanning? Ik ken wel wisselstroom... Jij bent nuchter, mijn complimenten Ik had het zelf nog niet eens gezien Vandaag eens een keer nuchter.. Hmm nee vandaag ben ik tired.. Toen bij Brainiac gezien dat je beter tired dan wired kunt zijn... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@marc, brainiac.. je ging zo mooi in waardering omhoog maar nu zak je weer omlaag |
|
|
Quote Thom: Sorry Marc, 15 Geen alcohol dus Onee ? dacht je dat...? |
|
Ikke Oudgediende
Quote Marc747: Quote Ikke: Quote Thom: Kan of een of andere Moderator hier Ikke en Marc uitleggen dat msn bestaat.. Ze spammen het hele cafe vol met een soort chat-praatje We zitten in 'n cafe... Wat doe je in 'n cafe: praten en zuipen hoort er ook bij...;) Ik drink niks met alcohol... |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
Biertje dan maar? |
|
|
@Cnc: ik zei OOIT... dat wil niet zeggen dat ik nu elke aflevering kijk,, eigenlijk heb ik het al heel lang niet meer gezien.. |
|