|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Blend: Ik drink op dit moment aanmaaklimonade Wat een geweldig woord is dat: Aanmaaklimonade Nu is mijn vraag, bestaat er ook afmaaklimonade? |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote alweerdood: Omdat alcohol losser maakt, en dat kan soms handig zijn en leuker, zolang je maar niet dronken wordt;) Aangeschoten mensen zijn ook al strontvervelend... En probeer me niet tegen te spreken, ik heb afgelopen week zowat elke avond met ongeveer 10 aangeschoten klasgenoten + 1 dronken leraar in de pub gezeten.... |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Thom: Of een minder bekende Zillertal Pils. Wordt amper gedronken hier, maar wij nemen altijd een fustje mee uit Austria. Echt bergenbier, wat kan daar tegenop? Dropshot. |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Blend: Ik drink op dit moment aanmaaklimonade Wat een geweldig woord is dat: Aanmaaklimonade Nu is mijn vraag, bestaat er ook afmaaklimonade? uitmaaklimonade? |
|
Ikke Oudgediende
Quote Blend: Ik drink op dit moment aanmaaklimonade Wat een geweldig woord is dat: Aanmaaklimonade Aanling |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: Quote Cee-N-Cee: Quote Blend: Ik drink op dit moment aanmaaklimonade Wat een geweldig woord is dat: Aanmaaklimonade Nu is mijn vraag, bestaat er ook afmaaklimonade? uitmaaklimonade? inmaaklimonade? |
|
Giovanni Oudgediende
|
Limonade uitmaken. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni: Quote Thom: Of een minder bekende Zillertal Pils. Wordt amper gedronken hier, maar wij nemen altijd een fustje mee uit Austria. Echt bergenbier, wat kan daar tegenop? Dropshot. Zucht, jij moet echt naar een afkickcentrum |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
Quote Ikke: Quote alweerdood: Omdat alcohol losser maakt, en dat kan soms handig zijn en leuker, zolang je maar niet dronken wordt;) Aangeschoten mensen zijn ook al strontvervelend... En probeer me niet tegen te spreken, ik heb afgelopen week zowat elke avond met ongeveer 10 aangeschoten klasgenoten + 1 dronken leraar in de pub gezeten.... Ligt eraan hoe ver aangeschoten ze zijn... Maar je stoort je er niet aan als je zelf ook wat op hebt.. |
|
Giovanni Oudgediende
|
@Blend-Waarom? |
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Jägermeister, nur eiskalt En dropshot is echt geen blijvend drinkertje. Een, twee keer in de bar kan wel.. Maar daarna |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Ikke, ik word juist heel grappig en gezellig als ik aangeschoten ben heb ik gehoord |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Giovanni: Quote Thom: Of een minder bekende Zillertal Pils. Wordt amper gedronken hier, maar wij nemen altijd een fustje mee uit Austria. Echt bergenbier, wat kan daar tegenop? Dropshot. Zucht, jij moet echt naar een afkickcentrum Dan raak ik toch verslaafd aan de sambuca? |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Gio Anders droog je uit he;) Drinken moet |
|
Ikke Oudgediende
Quote alweerdood: Maar je stoort je er niet aan als je zelf ook wat op hebt.. Ik lust niks met alcohol... Dus die optie valt af... Verder lijkt 't me niks om de controle over mezelf te verliezen... Sommigen hebben vorige week meer dan honderd euro aan bier uitgegeven |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
@ thom, ik drink echt anderhalve liter aanmaak per dag w00t, chill spul |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Thom: Jägermeister, nur eiskalt En dropshot is echt geen blijvend drinkertje. Een, twee keer in de bar kan wel.. Maar daarna Ik ben geen bartype en ook geen zware drinker. 1 dropshotje per avond. |
|
Thommy Erelid
|
Sambuca, likeurtje op zijn tijd |
|
Loek Oudgediende
|
meestal hele avond in cafe door met sisi/fanta |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Blend: Gio Anders droog je uit he;) Drinken moet , maar limonade? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Cee-N-Cee: Quote Blend: Ik drink op dit moment aanmaaklimonade Wat een geweldig woord is dat: Aanmaaklimonade Nu is mijn vraag, bestaat er ook afmaaklimonade? van die dikke druiperige siroop.. lekker.. op slagroomijs! |
|
Loek Oudgediende
|
@ thom, over likeuren kent iemand hier "43" is echt supr lekker |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Op dit moment drink ik Kraanwater |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
Quote Ikke: Quote alweerdood: Maar je stoort je er niet aan als je zelf ook wat op hebt.. Ik lust niks met alcohol... Dus die optie valt af... Verder lijkt 't me niks om de controle over mezelf te verliezen... Sommigen hebben vorige week meer dan honderd euro aan bier uitgegeven je verliest je controle niet.. alleen een paar kleine barriéres. zoals het aanspreken van een bloedmooi meisje vallen weg, en dan is het wat makkelijker.. en + €100 aan bier is echt teveel.. dat krijg ik nog niet eens in 2 jaar carnaval op |
|
Thommy Erelid
|
Loek, je bedoeld vast Lucor43? Top spul! |
|