|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik ben niet heel erg actief hoor, ben aan een nieuw dingetje aan het werken voor wmr-leden |
|
nietmeer
|
Hoi Mmore en Loek! |
|
nietmeer
|
Quote Mmore: Ik ben niet heel erg actief hoor, ben aan een nieuw dingetje aan het werken voor wmr-leden Vertel!!! |
|
nietmeer
|
Cootje, ben je een beetje bijgekomen? |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
wij zijn geïnteresseerd |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Cootje68: Quote Mmore: Ik ben niet heel erg actief hoor, ben aan een nieuw dingetje aan het werken voor wmr-leden Vertel!!! Geheim |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Cootje, ben je een beetje bijgekomen? Ehm, een beetje Ben nog steeds moe, maar de kater was zo weg gelukkig! Dus: Tijd voor een Vodka! @ Mmore: Sorry hoor, het was maar een vraag! |
|
Loek Oudgediende
|
omg net je kater weg en nu al weer aan de drank.. |
|
nietmeer
|
Een kater hoor je poeslief te bestrijden Een vodka met Piraatje Cootje, op den gezoendheid |
|
nietmeer
|
Quote Loek: omg net je kater weg en nu al weer aan de drank.. Jawel Maar was geen kater van de drank, het was meer van de slapeloze nachten. Ik heb in 3 dagen maar 6 pilsjes gehad dus daar heeft het niet aan gelegen! |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Een kater hoor je poeslief te bestrijden Een vodka met Piraatje Cootje, op den gezoendheid Proost dan maar Kpuc, speciaal voor jou een opwarmertje erbij: link |
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Pff, even naar buiten. Tijd voor een biertje en een peuk, want ik trek het niet meer |
|
nietmeer
|
Quote Thom: Pff, even naar buiten. Tijd voor een biertje en een peuk, want ik trek het niet meer Hoe komt het Thom? |
|
Loek Oudgediende
|
verslaafd |
|
nietmeer
|
Quote Loek: verslaafd Ik ook, aan WMR |
|
Loek Oudgediende
|
kan gebeuren hè |
|
Thommy Erelid
|
Het regent, dan maar binnen.. Och, niet veel, maar iedereen klaagt over alles en nog wat. Waar mensen hun depressie af en toe vandaan halen is mij een raadsel. Dan krijg je er alleen maar "Je begrijpt het toch niet" uit. |
|
nietmeer
|
lekker zo een vuurtje, makkelijk om den peuk bij aan te steken |
|
Thommy Erelid
|
Quote Loek: verslaafd Dat ook ja |
|
nietmeer
|
Quote Thom: Het regent, dan maar binnen.. Och, niet veel, maar iedereen klaagt over alles en nog wat. Waar mensen hun depressie af en toe vandaan halen is mij een raadsel. Dan krijg je er alleen maar "Je begrijpt het toch niet" uit. Zo te horen voornamelijk vrouwvolk! Quote Kpuc: lekker zo een vuurtje, makkelijk om den peuk bij aan te steken Dat is mogelijk Kpuck, maar dan moet je wel uitkijken dat je je wenkbrouwen niet wegschroeit! |
|
Thommy Erelid
|
@Cootje, Nee niet eens De vriendin van een vriend van me maakte het uit met hem. Nu istie gedeprimeerd, en ik probeerde 'm te helpen. |
|
Loek Oudgediende
|
je hoeft er niet per se een deo-bus bij te houden.. is stuk veiliger hoor! |
|
nietmeer
|
@Thom, maar de veroorzaker is vrouwelijk |
|
Loek Oudgediende
|
@ thom, door hem een sigaret aan te bieden? |
|
Thommy Erelid
|
@Loek: Onder andere, en door hem te laten zeggen wat er nou precies mis is. Wil die niet, dus kan ik em niet helpen. @Cootje: Dat is dan wel weer waar |
|