|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote hugo456: Ja wij zitten hier allemaal aan laastte loodjes niemand heeft zin hier op kamer , en als ej stagebegeleiders al geen zin hebben dan heb ik ook geen zin ` Duidelijke zaak dus Ik ken het verhaal. Ik zit nu echter bij mijn nieuwe baas, net na mijn stage, en nu moet ik toch even wat beter mijn best doen haha (vind ik). @ikky, het heeft kei en kei hard gezeken vanochtend hier in het zuiden. Gelukkig beginnen de eerste stukjes blauw zich te tonen. Ik hoop op een zelfde namiddag als die van gisteren |
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Caroline, lekker hoor @Jive, hmm, was dat hier maar zo, hier ziet de lucht er nogal depri uit zeg maar Wanneer word het nou weer eens een keertje warm |
|
hugo456 Senior lid
WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Hey ikky, rgent hier ook hard en ik ga nu weer doorheenlopen |
|
nietmeer
|
Ik wil ook dat het warm wordt Hetzelfde weer als in de meivakantie |
|
nietmeer
|
Hooi |
|
nietmeer
|
heej tis vandaag beetje saai hier hoor.. er is bijna niemand |
|
nietmeer
|
Ist gezellig hier?? |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Goedemorgen, ik ben even aan het relaxen voor straks, ik ben nog steeds niet nerveus... |
|
nietmeer
|
@TheE, hoelaat moet je beginnen? |
|
Theetje Oudgediende
half 2 gaat de envelop met examens open... |
|
nietmeer
|
Keej, nou suc6 alvast dan! |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Theemonster: half 2 gaat de envelop met examens open... voldoende gefrankeerd geweest.. nou je weet maar nooit.. en die postduifen zijn zulke schijters.. nou.. en die postbodes - uitstervend ras - nou.. en die bomen voor dat papier ook aan de verdwijning - deelname gegarandeerd - nou nou.. en de koffieboon, de banaan.. nou nou.. wat zit er in die envellope.. wat wat wat zit er in.. vragen jaja.. vragen waarop die leraren geen antwoord hebben. dus |
|
nietmeer
|
|
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Caroline Hij geeft wat onzekere factoren weer die het bezorgen en het bestaan van de envelope te vraag steld |
|
nietmeer
|
wat ingewikkeld allemaal, veeel te moeilijk voor een 2VWOertje die net een week ziek is geweest |
|
nietmeer
|
@Blendkeej ik zal wel gewoon dom zijn dat ik het niet snap |
|
Blend Oud Moderator
Het is een manier van leven/denken, niet zozeer ben je dom ofzo als je het niet snapt. het geeft alleen aan dat je een andere manier van lezen/benaderen hebt Iedereen is anders, dat maakt ons allemaal gelijk;) |
|
Theetje Oudgediende
@heraux; alaten we hopen dat het gewoon allemaal goedis gegaan... |
|
nietmeer
|
Wauw, er zitten hier echt mensen die hele mooie uitspraken hebben zeg |
|
nietmeer
|
@Yfke, hoe bedoel je dat? |
|
Blend Oud Moderator
Yfke is het hele forum aan het doorspitten voor mooie uitspraken |
|
nietmeer
|
@caro, bepaalde zinnen die gewoon mooi zijn zeg maar, ik weet niet hoe je dat in normaal nederlands zegt |
|
nietmeer
|
@Blend, bijna;) maar ik heb er al een paar gelezen in het café de afgelopen dagen |
|
Blend Oud Moderator
Als je in het topiccen (was is het meervoud van topic?? ) vragen des levens kijken, daar staan wat meer denk ik Maar er staan af en toe van leden wel mooie dingen hier ja |
|
Theetje Oudgediende
|
|