|
gothic Erelid
WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
@Giovanni, morgen zijn de winkels dicht . Het is dan hemelvaartsdag |
|
Zwelgje Erelid
WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
middag allemaal! |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Weet ik, maar de pompstations niet. |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Middag |
|
gothic Erelid
|
Daar kan je toch geen avondeten kopen... |
|
Giovanni Oudgediende
|
middag Gitte middag Lessien. @gothic-Sommige wel, dacht ik. |
|
Zwelgje Erelid
Quote gothic: Daar kan je toch geen avondeten kopen... bij de grotere tankstations kun je zelfs kant en klaar maaltijden halen. Hai Gio! |
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote LessienElensar: Middag Waarom ?? |
|
nietmeer Erelid
|
We gaan vanavond Twixie in laten slapen, gaat erg slecht met haar |
|
Zwelgje Erelid
Quote LessienElensar: We gaan vanavond Twixie in laten slapen, gaat erg slecht met haar ah nee... sterkte! |
|
gothic Erelid
|
Het dichtsbijzijnde kleine tankstationnetje is 2 km verderop. Een grotere zit aan de A7 15 km verderop, en ik mag niet met m'n fietsie over de snelweg |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Nogmaals sterkte Lessien.. |
|
nietmeer Erelid
|
Dank je Gitte en Jannick |
|
Zwelgje Erelid
Quote gothic: Het dichtsbijzijnde kleine tankstationnetje is 2 km verderop. Een grotere zit aan de A7 15 km verderop, en ik mag niet met m'n fietsie over de snelweg dan vraag je of iemand mee wil rijden! |
|
ikky Oudgediende
|
Quote LessienElensar: We gaan vanavond Twixie in laten slapen, gaat erg slecht met haar Nee toch Wat vervelend! Wat heeft ze dan? |
|
gothic Erelid
|
@gitte,
ik zie het al voor me. "Hé buurman, kan je me even naar het tankstation brengen? ik heb geen eten in huis. " |
|
Giovanni Oudgediende
|
@Lessien-Wat sneu. Sterkte. Ik heb vroeger mijn hond ook in moeten laten slapen, wat een rot gevoel was dat zeg. Ik heb nog nooit zo moeten huilen. |
|
Zwelgje Erelid
@gothic, Ja! of je moet hopen dat er een 24-uurs zelfbediening komt. die komt wel bij ons van het zomer. |
|
Giovanni Oudgediende
|
@gothic-Een goeie buur zegt dan, natuurlijk. |
|
nietmeer Erelid
|
Ikky Ze kunnen niet vinden wat ze heeft, maar ze spuugt nu ook bloed, dus is een tumor in haar maag of een maagzweer, wat alleen niet te zien was op de echo, door de gassen in haar maag.....tumor is in ieder geval einde verhaal, maar maagzweer ook, in de maag van de kat, zitten grote bloedvaten en de maagzweer kunnen ze niet snel genoeg behandelen om te zorgen dat het niet bij zo'n groot bloedvat zit....ze eet en drinkt niet meer, want ze kan niets binnen houden, medicijnen tegen het braken reageerd ze ook niet op....ze ligt nu aan een infuus, maar verdere medicijnen slaan ook niet aan.....wil haar niet nog een langere lijdensweg geven....ze is al een derde van haar gewicht in een week kwijt geraakt en als het zo door gaat, dan legt ze over een week vanzelf haar hoofdje neer.....dan liever op een vredige manier laten inslapen |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Giovanni: Lessien-Wat sneu. Sterkte. Ik heb vroeger mijn hond ook in moeten laten slapen, wat een rot gevoel was dat zeg. Ik heb nog nooit zo moeten huilen. Denk dat ik het ook niet droog ga houden vanavond en moet straks onze zoon gaan voorbereiden op vanavond.....Twixie is echt zijn poes....ze ligt altijd bij hem....zoon is acht en gaat vanavond wel mee, om op een goede manier afscheid te kunnen nemen en dierenarts wil hem dan vertellen wat er aan de hand is, waardoor het misschien wat minder zeer doet voor hem, dan als we thuis komen en zeggen dat we haar hebben laten inslapen |
|
gothic Erelid
|
gitte, ik woon in een klein boerengehucht. denk niet dat dat zal lukken. @Giovanni de buren waar we het meest contact mee hebben zijn allemaal op vakantie. Mijn andere buurman woont al een half jaar naast ons, maar niemand in het straatje heeft hem ooit gezien. Maar goed, ik heb eten. |
|
ikky Oudgediende
|
|
|
nietmeer Erelid
|
Ikky Dank je....zal wel even een zware avond worden, zeker voor Robin |
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
You know, your momma, and your daddy, they saying I'm no good for you. -- Gegroet |
|